درباره بیبی دوج بیشتر بدانید

درباره بیبی دوج بیشتر بدانید
  • درباره بیبی دوج بیشتر بدانید ، به گزارش ریبیز Reybiz ،وقتی نوبت به جلب توجه جمعی از مردم می شود ایلان ماسک قهرمان ناگفته ای است! او همواره مورد علاقه جوانان بوده است چه درگیر شدن در جلسات عجیب و غریب با فالوورهای خود، چه توئیت کردن میم ها، یا گسترش آگاهی از ارز دیجیتال. بنابراین، هنگامی که او در تاریخ ۱ ژوئیه سال گذشته “Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo…” را در حساب رسمی خود پست کرد طبیعتاً توجه زیادی را به خود جلب نمود. توییت ایلان جهان را با یک ارز دیجیتال جدید در بازار آشنا کرد یعنی بیبی دوج کوین.

    درباره بیبی دوج بیشتر بدانید

    صرافی تبدیل

    قبل از مطالعه بیشتر این سه سوال را از خود بپرسید:
    آیا شما یک علاقه مند به دوج سرسخت هستید؟
    آیا اوقات فراغت خود را صرف پیمایش و یا اشتراک گذاری میم در رسانه های اجتماعی می کنید؟
    آیا به دنبال ورود به دنیای عظیم ارزهای دیجیتال هستید؟
    اگر حداقل به دو مورد از این سؤالات پاسخ مثبت داده ای پس بیایید شروع کنیم به بررسی این کوین جدید. این مقاله هر آنچه را که باید در مورد این ارز دیجیتال پرطرفدار بدانید را توضیح می دهد.
    کوین بیبی دوج چیست؟
    شما نمی توانید اینترنت را دست کم بگیرید. جامعه میم و ارزدیجیتال دوباره با آخرین سرمایه گذاری خود ضربه سختی زده است. اگر این طرز فکر را به اشتراک می گذارید که میم ها در توییتر یا ردیت چیزی جز یک سرگرمی قابل توجه نیستند از شما می خواهیم که دوباره فکر کنید.
    به هر حال جامعه بدنام میم دوج توانایی خود را با ایجاد یک ارز دیجیتال با همین نام ثابت کرده است. بیبی دوج در ژوئن ۲۰۲۱ راه اندازی شد و تاکنون به بیش از ۱٫۴ میلیون دارنده رسیده است.
    اگر بیبی دوج را با ارزهای دیجیتال از قبل موجود مقایسه کنیم بدون شک بیبی دوج رقبای خود مانند شیبا اینو را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر بیبی دوج ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۳۴۲۹ دلار ارزش گذاری شده است.
    همچنین بیبی دوج با باشگاه فوتبال بوندسلیگا همکاری کرده است همانطور که فلوکی اینا با کرالا بلاسترز و اف سی اسپارتاک مسکو انجام داد. در وب‌ سایت رسمی این کوین می‌ توان متوجه شد که این کوین ماهیت فوق‌ العاده‌ای دارد. با گذشت زمان دارندگان ارز موجود با کمیاب شدن آن کوین های بیشتری را در کیف پول های ارزدیجیتال آنلاین خود پیدا می کنند.
    کوین بیبی دوج قصد دارد پدر میم خود یعنی دوج را تحت تاثیر قرار دهد. این ارز سرعت تراکنش سریعتری را ارائه می‌ دهد و جذابیت بسیار زیادی دارد. در اینجا ۵٪ از هر تراکنش بین همه دارندگان بیبی دوج توزیع می شود.
    در حالی که سایر ارزهای دیجیتال پیشرو مانند شیبا اینو، دوج، فلوکی با ۹ درصد کاهش به ۳۲ درصد سقوط کردند بیبی دوج در چند هفته اول سال ۲۰۲۲، ۹۹ درصد افزایش یافت.
    چه کسی بیبی دوج را ایجاد نمود؟
    سازندگان واقعی بیبی دوج کوین عمدتا ناشناخته هستند. تنها چیزی که می دانیم این است که توسعه دهندگان از زنجیره هوشمند بایننس برای ارائه یک اکوسیستم رمزنگاری سازگار با اتریوم استفاده کردند. در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰۰۰ عضو تلگرام، ۹۹۸۰۰۰ فالوور توییتر و ۲۵۶۰۰۰ فالوور اینستاگرام با آن مرتبط هستند.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    درباره بیبی دوج بیشتر بدانید

    ویژگی های بیبی دوج کوین

    سوختگی خودکار: کیف پول‌ های مرده ۴۱ درصد از کل ساپلی چین را تشکیل می‌ دهند. این نشان می دهد که ۴۱٪ از ۵٪ توزیع مجدد به کیف پول های مرده واریز می شود. بنابراین کوین ها در هر تراکنش می سوزند.
    بازتاب خودکار: با ویژگی توزیع مجدد ۵٪ با نگه داشتن کوین های بیبی دوج برای مدت طولانی درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
    کیف پول خیریه: بخش خاصی از توزیع مجدد به یک کیف پول جداگانه اختصاص داده شده و به شرکای خیریه اضافه می شود.
    نقدینگی قفل شده: بیشتر توکن های LP اولیه قفل و یا سوزانده شده اند.

    چرا بیبی دوج؟

    اکنون ممکن است فکر کنید که مفهوم میم و یا پاپی کوین ها چیز جدیدی برای دنیای ارزهای دیجیتال نیست وقتی افرادی مانند شیبا اینو و فلوکی را داریم اما مزایای خاصی در ارتباط با بیبی دوج وجود دارد.
    بر خلاف سایر کوین ها برنامه های کاربردی دنیای واقعی آن در حال حاضر در دست بررسی قرار دارند و این بدان معناست که کاربران ممکن است به زودی از یک کارت فیزیکی بیبی دوج و یک برنامه موبایل فعال بهره مند شوند. همچنین ظاهراً این کوین با پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو مانند WooCommerce و Shopify و سازمان های خیریه مانند Paws With Cause، ASPCA و… همکاری خواهد کرد.
    چیزی که متفاوت می باشد هزینه ۱۰ درصدی در فرآیند تعویض بیبی دوج است. در نتیجه دارندگان به راحتی متقاعد نمی شوند که سهم خود از کوبن ها را رها کنند.

    کوین بیبی دوج را از کجا می توان خریداری نمود؟

    وقتی صحبت از بیبی دوج می شود نمی توانید به سادگی در یک پلتفرم E-Wallet ثبت نام کنید و مبلغ مورد نظر را بدست آورید. روال مالکیت این کوین کمی پیچیده است و باید ارز دیگری بخرید و سپس آن را معامله کنید. می توانید این ارز دیجیتال را در صرافی هایی مانند Gate.io، Bitrue، OKEx، DODO BSC، PancakeSwap و… بیابید.
    آخرین اخبار و پیش بینی های بیبی دوج کوین
    این کوین در اواخر ژانویه ۲۰۲۲ به صرافی CoinEx Global در هنگ کنگ راه یافت. بلافاصله پس از آن شاهد افزایش قابل توجه ۱۱ درصدی بود و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را خوشحال کرد. DigitalCoinPrice پیش بینی می کند که ارزش آن تا مارس ۲۰۲۲ با ۴۸٫۷۳ درصد افزایش به ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۵۰۵ دلار خواهد رسید.
    در بقیه سال این کوین احتمالاً افزایشی ملایم اما ثابت خواهد داشت و تا پایان دسامبر به ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۴۵۸ دلار خواهد رسید.

    ورود به متاورس

    با ادامه این روند بیبی دوج همچنین به دنبال ورود به متاورس طبق توییت اخیر است. در ۹ فوریه ویدیویی در حساب رسمی توییتر خود با آواتار در یک متا اکوسیستم منتشر شد. توییت بعدی این بود: @decantraland آیا بیبی دوج را دوست داری؟
    با این حال هنوز مشخص نیست که آیا می تواند یک جهان دیجیتال جداگانه مانند شیبا اینو شیبرس داشته باشد یا خیر.

    سخن پایانی

    بیبی دوج بارها به لیست ترندهای توییتر راه پیدا کرده است و کنجکاوی همه علاقه مندان و مبتدیان ارز دیجیتال را جلب نموده است.
    نیازی به گفتن نیست که این میم کوین شهرت قابل توجهی به دست آورده است و انتظار می رود بیشتر هم افزایش یابد. حتی اگر هنوز در پلتفرم های محبوبی مانند بایننس و کوین بیس در دسترس نیست می توانید به راحتی آن را از پنکیک سواپ و یا OKEx خریداری کنید.
    سرمایه گذاران با اشاره به ورود به متاورس و امکان عرضه در سایر بورس های پیشرو انتظار افزایش قابل توجه قیمت را دارند.

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع:www.nuwireinvestor.com


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *