کاربرد زبان برنامه ­نویسی سالیدیتی

سالیدیتی
  • کاربرد زبان برنامه ­نویسی سالیدیتی ، آکادمی ریبیز ، زبان برنامه ­نویسی سالیدیتی یک زبان سطح بالا و شی­‌گرایی است که توسط افرادی چون گوین وود، کریستین ریتوی‌سنر، یوئیچی هیرای و الکساندار برگساسی در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.

    کاربرد زبان برنامه ­نویسی سالیدیتی

     

    صرافی تبدیل

    ثبت نام در دوره آموزشی تحلیل تکنیکال

    هر سیستمی از زبان خاصی برای برنامه‌­نویسی استفاده می­‌کند و در حوزۀ ارزهای دیجیتال، برای ایجاد قراردادهای هوشمند، برنامه‌­های غیر متمرکز و… از زبان برنامه‌­نویسی سالیدیتی استفاده می‌­شود.
    زبان برنامه ­نویسی سالیدیتی به ­دلیل ویژگی‌­های مثبتی چون استفادۀ آسان، دقت بالا، سازگاری مؤثری که با بلاک­چین اتریوم دارد، امنیت و شفافیت و کارایی خوبی که برقرار کرده است، کاربردهای زیر به اجرا در می‌­آورد:
    استفاده در مزایده، حراج، کیف پول و پروژه‌­های رأی­‌گیری
    مناسب برای نوشتن قراردادهای هوشمند و توسعه‌­یافتن ماشین مجازی اتریوم
    کاربرد دوم زبان برنامه‌­نویسی سالیدیتی بیشتر در نوشتن قراردادهای هوشمند است و به دلیل گسترده‌­تر­بودن مفاهیم به کار برده‌­شده در این فناوروی، در قراردادهای هوشمند اتریوم استفاده می‌­شود.
    قراردادهای هوشمند از دو بخش کد و داده تشکیل شده‌­اند و با قرار­گرفتن زبان برنامه ­نویسی سالیدیتی در داخل یک آدرس در بلاک­چین اتریوم و تعریف‌­کردن متغیر­ها و توابع پیچیده، تحلیل دریافت داده­‌ها به‌­صورت خودکار انجام می‌­گیرد.
    در واقع، زبان برنامه­‌نویسی سالیدیتی باعث به هم وصل­‌کردن بلاک‌­های قبل و بعد می­‌شود و یک زنجیرۀ به‌­هم­‌پیوسته‌­ای را می‌­سازد که احتمال هک­‌شدن را کاهش داده و تراکنش‌­ها را به­‌صورت خودکار کنترل می‌­کند.

    پر درآمدترین ، بهترین و کاملترین زبان برنامه نویسی سال ۱۴۰۱ یا ۲۰۲۲  برای شروع چیست؟

    حتما بخوانید : نحوه یادگیری زبان برنامه‌نویسی سالیدیتی (Solidity)

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram و پیج اینستای ما@REYBIZ بپیوندید.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *