دوره آموزشی برنامه نویسی سالیدیتی

  • دوره آموزشی برنامه نویسی سالیدیتی ، آموزش سالیدیتی (Solidity) یا آموزش برنامه نویسی قرارداد هوشمند Smart contracts محصول برجسته و پرطرفدار آکادمی آموزشی ریبیر است که به شما می آموزد چگونه از زبان برنامه برای نوشتن قراردادهای هوشمند بلاکچین، اتریوم و ریپل استفاده کنید. PHP و پایتون بی شک یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی دنیاست که در محیط وب خوش درخشیده است و اکنون می توانید با توجه به آنها برای فراگیری برنامه نویسی Smart contracts نیز از آن استفاده کنید. اساتید برجسته و متخصص آکادمی ریبیز ، آموزش جامع برنامه نویسی سالیدیتی را برای شما و همه علاقه مندان دنیای بلاکچین آماده کرده است. همین الان به جمع ده ها دانشجوی سالیدیتی بپیوندید و آینده شغلی و درامد رویائی خود را در سراسر دنیا تضمین کنید.

    دوره آموزشی برنامه نویسی سالیدیتی

      جهان به سرعت در حال دیجیتالی شدن است.اما آنچه در مورد دیجیتالی شدن تا به حال دیده اید با جهانی که در انتظار ماست ،متفاوت است.همچون اینترنت که با دگرگونی عظیم و باور نکردنی جامعه و کسب و کارها را دستخوش تغییر کرد این بار پویایی در شبکه بلاک چین با ابعادی وسیع تر رخ می دهد. آینده از آن کسب و کارها و افرادی است که شبکه بلاک چین را درک کرده و یا نقشی در توسعه ی آن داشته باشند. همه چیز در بلاک چین به زبان برنامه نویسی سالیدیتی کد نویسی میشود. سالیدیتی یک زبان برنامه نویسی برای کد نویسی کلی شبکه بلاک چین ،ارزهای دیجیتال،قراردادهای هوشمند و توکن هاست. با یادگیری این زبان به صورت مستقیم میتوانید وارد این اکو سیستم شوید و آینده خود را تضمین نمایید.درآمد برنامه نویسی سالیدیتی که قراردادهای هوشمند را تنظیم میکند بسته به توانایی ،سرعت عمل و دریافت پروژه بین ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار در ماه هم می رسد . آموزش سالیدیتی کار سختی نیست اما آسان گرفتن آن هم اشتباه است
     
    مهندس امیر فرزام فر توسعه دهنده بلاکچین و مشاور تکنولوژی

    معرفی دوره آموزش کامل سالیدیتی:

    سالیدیتی (Solidity) تا به امروز، محبوب ترین و پراستفاده ترین زبان برنامه نویسی برای ایجاد قراردادهای هوشمند و توسعه بلاکچین در صنایع مختلف مانند بیمه، زنجیره تامین، سلامت، املاک، بانکداری و غیره بوده است. در دوره آموزش سالیدیتی، شروع به نوشتن قراردادهای هوشمند میکنید که دقیق، شفاف، امن و شامل تمام جزئیات ضروری هر تراکنش هستند.   پیشنهاد ما این است سالیدیتی را یاد بگیرید، اگر میخواهید… زبان برنامه نویسی قراردادهای هوشمند را یاد گرفته و آنها را بر روی ماشین مجازی اتریوم (EVM) اجرا نمایید. از جدیدترین ابزارهای توسعه اتریوم استفاده کنید. ساخت اپلیکیشن های غیرمتمرکز (Dapps) را یاد بگیرید.یکی از پرتقاضاترین مهارت ها در بازار را یاد بگیرید.درآمد قابل توجهی از فرصت های شغلی نامحدود در این حوزه بدست آورید.به عنوان توسعه دهنده، از هر جایی کار کنید و درآمد داشته باشید.

    پیش نیاز دوره آموزش سالیدیتی چیست؟

    این دوره، هیچگونه پیش نیازی ندارد. ما فرض میکنیم که شما هیچ تجربه ای در ساخت قراردادهای هوشمند ندارید. به همین دلیل، همه مفاهیم را به طور کامل و از صفر تا صد آموزش میدهیم.

    سر فصل ها :

    فصل اول :  آشنایی با بلاکچین و انواع نودها فصل دوم :  آموزش محیط توسعه ی remix فصل سوم :  آموزش متغیر ها در سالیدیتی فصل چهارم :  آموزش سطح دسترسی ها در سالیدیتی فصل پنجم :  آموزش انواع متغیر ها ( local , state , global) فصل ششم :  آموزش توابع در سالیدیتی فصل هفتم :  آموزش نوع داده ی Address در سالیدیتی(انواع آدرس ها) فصل هشتم :  دستورات شرطی در سالیدیتی (else , if ) فصل نهم :  حلقه های تکرار در سالیدیتی  فصل دهم : آرایه ها در سالیدیتی فصل یازدهم : نوع داده ی struct در سالیدیتی فصل دوازدهم : آموزش نوع داده ی enum در سالیدیتی فصل سیزدهم : آموزش mapping در سالیدیتی فصل چهاردهم : مدیرت خطا(error handling) در سالیدیتی فصل پانزدهم : مدیرت خطا(error handling) در سالیدیتیفصل شانزدهم : فصل هفدهم : آموزش event در سالیدیتی فصل هجدهم :  و ….  
    بیشتر بدانید : زبان برنامه نویسی سالیدیتی چیست؟

    بهترین و کاملترین زبان برنامه نویسی سال ۱۴۰۱ یا ۲۰۲۲

    تخفیف ویژه برای همراهان آکادمی

    مهلت استفاده از تخفیف تا اخر اردیبهشت ۱۴۰۱
    $۵۵
    $ ۲۹ کل دوره همراه با تخفیف ۸۶۰ هزار تومان
    • تهیه شده در آکادمی ریبیز
    • مدرس : امیر فرزام فر
    • مدت زمان دوره : بیش از ۴ ساعت
    • جلسات : بیش از ۱۸ جلسه
    تخفیف فوق العاده

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *