اتصال کیف پول سیف پال به بایننس

  • اتصال کیف پول سیف پال به بایننس

    اتصال کیف پول سیف پال به بایننس ، اتصال سیف پال به بایننس بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟ بله. در این مقاله قصد داریم آموزش اتصال کیف پول سیف پال را به بایننس در مقاله‌ای آموزشی مطرح کنیم تا دیگر مشکلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در بایننس نداشته باشید. خیلی از افراد درگیر احراز هویت بایننس هستند و امکان دسترسی به این صرافی را ندارند. این آموزشی برای چنین افرادی است تا موانع را از سر راه خود بردارند و برای مدت زمان کوتاهی از آن استفاده کنند.

    محدودیت‌های بایننس نیز از طرفی دسترسی کاربران را به دارایی‌شان قطع کرده است. اما خب بهترین راه، احراز هویت در صرافی بایننس است تا به هیچ وجه درگیر حاشیه‌ها نشوید. همراه با آکادمی  ریبیز Reybiz باشید تا با نحوه اتصال والت سیف پال به صرافی بایننس آشنا شوید و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید

    صرافس تبدیل

    برای اتصال کیف پول سیف پال به صرافی بایننس، مراحل زیر را طی کنید:

    ۱٫ بعد از نصب و راه‌اندازی والت، وارد اپلیکیشن شوید و مطابق تصویر زیر، روی آیکون (dapp) بزنید.

    انتخاب dapp

    انتخاب dapp

    ۲٫ سپس بایننس را بخش «Hot» انتخاب کنید.

    انتخاب صرافی بایننس

    انتخاب صرافی بایننس

    ۳٫ هم اکنون وارد بایننس شده هستید، اما هنوز وقت ترید نرسیده است. در این قسمت والت صرافی بایننس را لمس کنید.

    انتخاب کیف پول بایننس

    انتخاب کیف پول بایننس

    ۴٫ در این بخش باید والت سیف پال را انتخاب کنید و در نهایت گزینه «Agree» را بزنید. در ادامه باید رمز کیف پول خود را که در ابتدا وارد کرده‌اید، تایپ کنید تا کار شما به اتمام برسد.

    انتخاب کیف پول سیف پال

    انتخاب کیف پول سیف پال

    شما بدون احراز هویت و بدون هیچ مشکلی به صرافی بایننس متصل هستید و کافی است تا معاملات اسپات و فیوچرز خود را پیگیری کنید.

     

     

    سخن آخر آموزش اتصال به بایننس با سیف پال

    در این آموزش،آکادمی ریبیز Reybiz  نحوه اتصال سیف پال به صرافی بایننس را آموزش داد. هرچند طریقه اتصال ساده و کوتاه است، اما خیلی از افراد نسبت به این موضوع آگاه نیستند و راهکاری برای اتصال به بایننس ندارند. اما می‌توانید این مقاله آموزشی را برای آنها ارسال کنید تا دیگر دغدغه‌ای برای معاملات خود نداشته باشند.

    استفاده از این روش هرچند کمی از محدودیت‌های بایننس را برطرف می‌کند، اما به طور کامل به بایننس دسترسی نداشته و تنها حالت اسپات و فیوچرز برای کاربران فعال است، در صورتی که احراز هویت حساب کاربری بایننس شما را از هر دردسری خلاص می‌کند. فراموش نکنید که در دوره آموزش ارزهای دیجیتال شرکت کرده‌اید تا سود خود را افزایش دهید و با انواع معاملات آشنا شوید و… اما با این اوصاف فقط از یک روش معامله استفاده می‌کنید.

    تفاوت صرافی متمرکز و صرافی غیرمتمرکز در دنیای ارزهای دیجیتال چیست؟

    قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت (Smart Contract) چیست؟

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *