حجم قرارداد های اتریوم۲٫۰ به اوج خود رسید!

  • زمان مطالعه : کمتر از ۱ دقیقه

    حجم قرارداد های اتریوم۲٫۰

    به گزارش رببیز Reybiz  و با توجه به سرویس تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای یعنی گلس نود، ارزش کل سپرده گذاری شده در قرارداد اتریوم ۲٫۰ به اوج جدید خود یعنی ۸٫۸ میلیون واحد اتریوم رسیده و کارشناسان پیش بینی می‌کنند که این رقم افزایش بیشتری را نیز شاهد باشد.

    همانطور که نمودار نشان می‌دهد، ارزش دارایی های سرمایه گذاری شده در این قرارداد سپرده گذاری به تدریج افزایش می‌یابد و بطور کلی، معامله گران می‌توانند همبستگی بین ارزش وجوه سرمایه گذاری شده در قرارداد و قیمت اتریوم را مشاهده کنند.

    اتریوم ۲٫۰ نسخه بعدی شبکه شناخته شده اتریوم است و به روزرسانی سیستم بخش مهمی از آینده کل اکوسیستم بلاکچین است و هدف اصلی به روزرسانی، تغییر پروتکل اعتبارسنجی گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام است و به جای اینکه ماینرها تراکنش ها را تأیید کنند، همان نقش به اعتبارسنج ها سپرده می‌شود تا تراکنش ها را وارد بلاک کنند.

    پاداشی که قبلاً از سوی ماینرها دریافت می‌شد، اکنون به اعتبارسنجان اتریوم خواهد رسید و تغییر در سیستم با کاهش انرژی مورد نیاز برای ایجاد کوین جدید، منجر به این می‌شود که این شبکه بیشتر دوست دار محیط زیست باشد.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    منبع:  U.Today

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *