آیا ۲۰۲۲ سال سختی برای ارز های دیجیتال خواهد بود؟

  • ۲۰۲۲ سال سختی برای ارز های دیجیتال خواهد بود ، کریس گریسانتی استراتژیست ارشد سهام در MAI Capital Management اظهار داشت که سال ۲۰۲۲ احتمالاً سال سخت تری برای ارز های دیجیتال خواهد بود.

    آیا ۲۰۲۲ سال سختی برای ارز های دیجیتال خواهد بود؟

    گریسانتی مدعی شد که ارز های دیجیتال قربانی خواهند شد و پیش بینی کرد که کشور های مختلف در سرتاسر جهان به قانونگذاری آنها خواهند پرداخت و در این خصوص گفت:
    قانونگذاری در سرتاسر جهان از جمله چین، اروپا و ایالات متحده صورت خواهد گرفت.

    وی انتظار دارد که آلت کوین ها سهمگین ترین ضربه را بخورند و مدعی شد که بیت کوین و اتریوم قادر خواهند بود که از یک حمله نظارتی عبور کنند.

    گریسانتی می‌گوید که پادشاه ارز های دیجیتال در واقع از مقررات و قانونگذاری سود خواهد برد چرا که موسسات با ایده افزودن طلای دیجیتال به سبد سرمایه گذاری خود بیشتر کنار می‌آیند و همین موضوع به این رمز ارز کمک خواهد کرد.

    علی‌رغم سقوط قیمت ها هم در بازار ارز های دیجیتال و هم در بازار سهام،  این تحلیلگر نسبت به صعود قیمت سهام آمازون یعنی  AMZN صعودی است.

    پادشاه ارز های دیجیتال پس از اینکه دیروز توانست مقداری قیمت خود را بهبود ببخشد و به سطح ۴۳۴۷۲ دلار برسد، حالا مجدداً دچار کاهش قیمت سنگین شده و در سطح قیمت ۴۱۶۱۳ دلار معامله می‌شود و اصلاً وقعیت خوبی ندارد و دیگر رمز ارز برتر بازار یعنی اتریوم نیز با ۷٫۸ درصد کاهش قیمت هم اکنون در سطح ۳۱۸۴ دلار معامله می‌شود.

    منبع:  U.Today

    ترتیبی که برای خواندن مقالات” مفاهیم تخصصی ارزهای دیجیتال “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

    NFT چیست ؟

    هش و هش ریت چیست و چه کاربردی دارند؟

    تتر (Tether) چیست؟

    معرفی انواع الگوهای هارمونیک و روش های معامله

    بلاکچین چیست و چگونه کار می کند؟

    شاخص ترس و طمع چیست ؟

     

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است

     

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *