خرید بیت کوین در کف قیمت؟ احتیاط کنید!!

  • یوسف فتحعلی زاده

    خرید بیت کوین در کف قیمت؟ احتیاط کنید

    به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz  و به نقل از U.Today در حالی که بسیاری از طرفداران بیت کوین بر این باور هستند که کاهش قیمت مداوم فرصت های بیشتری را برای خریداران فراهم می‌کند، پیتر برنت چارتیست کهنه کار و مشهور در توییت اخیر خود به معامله گران هشدار داد که این موضوع پر از ریسک و خطر است.

     

    این تریدر افسانه‌ای که فعالیت خود را از از سال ۱۹۷۶ آغاز کرده می‌گوید عاقلانه نیست که بیش از پیش در ضرر قرار بگیرند.

    برای حمایت از استدلال خود وی به این واقعیت اشاره کرد که بسیاری از مردم در سال ۱۹۸۰ پس از اینکه قیمت نقره به اوج ۵۰٫۳۵ دلار به ازای هر اونس رسید و پس از آن دچار کاهش قیمت شد و در نهایت قیمت آن به ۳٫۶۵ دلار نیز رسید و در ۲۷ مارچ این فلز از ۲۱٫۶۲ دلار به ۱۰٫۸۰  به ازای هر اونس رسید و خریداران بر این باور بودند که در سطوح قیمت پایینتر خریداری کنند تا در سود قرار بگیرند و چنین اتفاقی رخ نداد.

    بیت کوین در حال حاضر ۴۰ درصد نسبت به اوح خود کاهش یافته و البته پادشاه ارز های دیجیتال در بازارهای نزولی قبلی افت بسیار شدیدیتری را تجربه کرد و در سال ۲۰۱۸، این رمز ارز در یک بازار نزولی کابوس‌وار بیش از ۷۰ درصد کاهش قیمت را تجربه نمود.

    برنت هشدار می‌دهد که شرایط بازار بیت کوین و نقره یکسان است و دلیلی واضحی برای سقوط نقره وجود داشت: نلسون بونکر و ویلیام هربرت هانت وازقان غول نفتی ایالات متحده یعنی اچ ال هانت پس از خرید حجم عظیمی از این فلز در دهه ۸۰، به دلیل محدودیت های جدید COMEX مجبور به فروش دارایی خود شدند.

    نظر شما همراهان آکادمی ریبیز Reybiz نسبت به آینده بیت کوین چیست؟

     

    منبع:  U.Today

    معرفی انواع الگوهای هارمونیک و روش های معامله

    بلاکچین چیست و چگونه کار می کند؟

    شاخص ترس و طمع چیست ؟

    معرفی کامل پروتکل Alien Worlds و توکن TLM

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *