۶٫۵ میلیارد شیبا اینو در یک ساعت خریداری شد!!!

  • یوسف فتحعلی زاده

    ۶٫۵ میلیارد شیبا اینو در کمتر یک ساعت خریداری شد

    به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz  و داده های ارائه شده از سوی ردیاب بلاکچینی یعنی اتراسکن نشان می‌دهد که طی یک ساعت گذشته، دو نهنگ کریپتو بیش از ۶٫۵ میلیارد توکن را خریداری کردند.

     

     

    این دو تراکنش عظیم از کیف پول صرافی‌ بایننس و کوکوین انجام شد و به ترتیب حاوی بیش از ۴ میلیارد واحد و ۲٫۵ میلیارد واحد بود.

    موجودی کیف پول نهنگ دوم نشان می‌دهد که وی بیش از ۳۶۷ میلیارد واحد شیبا اینو در اختیار دارد و این رقم تقریباً معادل ۱۰٫۸ میلیون دلار است.

    بنا بر گزارش‌ها، در اواسط هفته گذشته نیز نهمین نهنگ بزرگ اتریوم یک خرید ۱۱۰ میلیارد واحدی از توکن شیبا اینو انجام داد و در روزی که این حجم از شیبا اینو را خریداری نمود این رقم معادل بیش از ۳٫۶ میلیون دلار بود.

    بنا به داده های ارائه شده از سوی وبسایت کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این خبر رمز ارز شیبا اینو در جایگاه سیزدهمین رمز ارز برتر بازار قرار گرفته و با ۴٫۱ درصد کاهش قیمت طی شبانه روز اخیر هم اکنون در سطح ۰٫۰۰۰۰۲۸۵۴ دلار معامله می‌شود.

    اسکات ملکر تحلیلگر و معامله‌گر برجسته ارزهای دیجیتال معتقد است که نباید از سطح ۰٫۰۰۰۰۲۲ دلار کمتر شود و در غیر این صورت ملکر انتظار دارد که این کوین دچار کاهش قیمت شدید خواهد شد و به سرزمین ناشناخته‌ها سفر خواهد کرد.

     

    بنظر شما همراهان ریبیز Reybiz  این کاهش قیمت قاتل  این ارز دوج کوین تاکجا ادامه خواهد یافت؟

     

    منبع:  U.Today

     

     


    سر تیتر اخبر:

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *