سوزاندن بیش از ۱۴۰۰۰ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته!!

  • سوزاندن بیش از ۱۴۰۰۰ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته!!

    سوزاندن بیش از ۱۴۰۰۰ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ، بیش از ۱۴۰۰۰ کوین ETH سوزانده شده است. افزایش نرخ سوزاندن، نتیجه افزایش ناگهانی محبوبیت در پروژه های NFT میباشد.

    صرافی

    NFT ها در حال افزایش هستند

    در حالی که برخی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال، پایان صنعت NFT را پس از کاهش حجم عمده فروش و فعالیت تراکنش پیش بینی کردند، برخی از پروژه های NFT با افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی فعالیت در اولین روزهای سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱-۱۴۰۰) مواجه شده اند.

     

    با توجه به منابع سوزاندن، با ۳۳۰۰ اتریوم سوخته در ۲۴ ساعت گذشته، بازار NFT  اپن سی (OpenSea NFT) یکی از اصلی ترین ارائه دهندگان سوزاندن بود. انتقالات رایج اتریوم، مسئول سوزاندن ۱۲۰۰ اتریوم بودند.

    آیا اتریوم در حال کاهش تورم است؟

    در ۲۴ ساعت گذشته، اتر سوزانده شده بیشتر از اتر صادر شده توسط ماینرها بوده است که باعث می شود ۹ ژانویه(۱۹ دی)، یک روز نزولی دیگر برای اتریوم باشد. هر زمان که شبکه اصلی با کارمزد یا ازدحام بالا مواجه می شود، اتریوم معمولا کاهش قیمت پیدا می کند.  طی جدیدترین افزایش محبوبیت NFT، کارمزد تراکنش‌های اتر، بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش یافته است که منجر به افزایش قابل توجه هزینه‌ها از سمت کاربر شبکه شده است.

    در حالی که اتر به طور مداوم با روزهای کاهش تورم مواجه است

    به نظر نمی رسد عملکرد بازار آن با اصلاح ۱۶٫۶ درصدی که از ۵ تا ۹ ژانویه (۱۵ تا ۱۹ دی) انجام شد، از روند پیروی کند. در زمان انتشار این مطلب، اتریوم پس از نمایش اولین روز مثبت در بازار، در چهار روز گذشته با ۲٫۴ درصد افزایش قیمت، با قیمت ۳۱۴۵ دلار معامله شد.

    این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی ریبیز Reybiz نمی‌باشد.

    منبع: u.today

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *