پیشی سولانا از اتریوم

  • آیا سولانا از اتریوم پیشی خواهد گرفت؟

    پیشی سولانا از اتریوم ، به گزارش ریبیز ، الکش شاه تحلیلگر بانک آمریکایی (BOFA) این هفته یادداشتی تحقیقاتی خود درباره ارزهای دیجیتال را منتشر نمود و مدعی شد که سولانا می‌تواند از نظر ارزش کل بازار از اتریوم پیشی بگیرد.

    این تحلیلگر به جمله‌ی لیلی لیو عضو بنیاد سولانا که گفته بود: با اولویت دادن به مقیاس پذیری، کارمزد کم تراکنش و نحوه استفاده آسان، یک بلاکچین بهینه‌شده برای مصرف‌کننده تولید خواهد شد؛ اشاره کرد.

    هزینه کارمزد شبکه سولانا بسیار کم و نحوه استفاده از آن بسیار آسان است و به همین خاطر این شبکه را برای پرداخت‌های خرد، بازی‌ها و توکن‌های NFT بهینه می‌کند.

    از زمان راه‌اندازی شدن شبکه سولانا یعنی مارچ ۲۰۲۰، ۵۰ میلیارد تراکنش در این شبکه ثبت شده و ارزش کل قفل شده آن نیز به ۱۰ میلیارد دلار رسیده است و شاه در این خصوص گفت:
    سولانا می‌تواند به ویزای (شرکت بزرگ فعال در زمینه پرداخت) اکوسیستم دارایی دیجیتال تبدیل شود.

    سولانا پنجمین ارز دیجیتال برتر بازار با ارزش کلی در حدود ۴۶ میلیارد دلار است و رقیب مستقیم آن یعنی اتریوم دومین رمز ارز برتر بازار است و ارزش کل آن تقریباً ۴۰۰ میلیارد دلار است.

    شاه مدعی شد که شکاف ارزش‌گذاری، فرصتی را برای سولانا فراهم می‌کند و این تحلیلگر باور دارد الگوریتم PoH به این شبکه کمک شایانی کرده و در این خصوص گفت:
    این نوآوری‌ها امکان پردازش ۶۵ هزار تراکنش را با میانگین هزینه کارمزد ۰٫۰۰۰۲۵ دلار فراهم می‌کند و نسبتاً غیرمتمرکز و ایمن باقی مانده است.

    بنظر شما همراهان ریبیز Reybiz سولانا قادر به پیشی گرفتن از اتریوم خواهد بود؟

    منبع:  News.Bitcoin

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    یوسف فتحعلی زاده
    مدرس تحلیلگر

    Lorem ipsum..

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است

    هم اکنون در صرافی نوبیتکس ثبت نام کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *