رکورد اتریوم با سوزاندن تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار اتر در یک هفته

  • اتریوم با سوزاندن تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار اتر در یک هفته رکورد زد

     

    رکورد اتریوم با سوزاندن تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار اتر در یک هفته ،شبکه اتریوم با سوزاندن بیش از ۱۱۰،۰۰۰ اتر در یک هفته به هدف جدیدی دست یافته است.

    صدور کوین ها در این هفته هم منفی باقی ماند

    مهمترین بخش از مکانیسم کارمزد سوزی ارائه شده توسط بروزرسانی EIP-1559 در تابستان، تبدیل اتریوم به یک دارایی ضد تورمی بود. این امر تنها در صورتی امکان پذیر می شود که انتشار خالص یک دارایی کمتر از تعداد کوین های سوزانده شده در یک دوره مشخص باقی بماند.

    در بازه زمانی یک هفته ای، تعداد اتریوم سوزانده شده از تعداد کوین های صادر شده بیشتر است که منجر به انتشار خالص منفی شده است. در زمان انتشار این مقاله، انتشار خالص اتریوم در ۱۶،۰۰۰ کوین یا ۵۴ میلیون دلار باقی مانده است.

    انتشار منفی نشان می دهد که تعداد کوین های در گردش در شبکه کاهش یافته است، که می تواند یک اثر کاهش تورم تلقی شود و توسط اکثر دارندگان اتریوم بسیار پیش بینی شده است.

    اثر کاهش تورم بر نمودار اتریوم 

    اکثر اعضای انجمن اتریوم استدلال می کنند که جدیدترین رالی صعودی در اتریوم یک اثر مستقیم تورم زدایی است و ارزش اتر را پس از ظاهر شدن هر بلوک ضد تورمی در زنجیره افزایش می دهد.

    اما در عین حال، به نظر نمی‌رسد عملکرد بازار اتریوم در مقایسه با سایر زنجیره‌های لایه ۱ یا دارایی‌های دیجیتالی با سرمایه بالا، چندان چشمگیر باشد.

    در زمان انتشار این مقاله، اتریوم با قیمت ۳۳۰۰ دلار معامله می شود و تقریباً هیچ نوسانی در مقایسه با دوره های معاملاتی قبلی نشان نمی دهد.

    این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی ریبیز Reybiz  نمی‌باشد.

    منبع: U.today

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    ترتیبی که برای خواندن مقالات” مفاهیم تخصصی ارزهای دیجیتال ” آکادمی ریبیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

    NFT چیست ؟

    هش و هش ریت چیست و چه کاربردی دارند؟

     

    رکورد اتریوم با سوزاندن تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار اتر در یک هفته

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *