رمزارز ملی

  • رمزارز ملی!

    نام عجیب رمزارز ملی به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: مهران محرمیان گفت: به زودی شاهد اجرایی شدن فاز آزمایشی رمز پول بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عنوان رمز ریال خواهیم بود.

    معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در حاشیه هفتمین همایش مالی اسلام در خصوص استفاده از رمزارزها در حوزه تجارت و خصوصاً عرصه واردات خاطرنشان کرد:

    این مصوبه مهرماه سال گذشته توسط هیئت وزیران تصویب و آیین‌نامه‌های اجرایی آن در حال تدوین است که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

    وی هدف از این مصوبه را مانع‌زدایی از مسیر واردکنندگانی دانست که تمایل به استفاده از رمزارزها در معاملات خود دارند.

    همچنین محرمیان در خصوص زمان اجرای این طرح رمزارز ملی گفت:

    این موضوع در کارگروه‌ها در حال بررسی است و بنابراین هنوز زمان اجرای آن مشخص نیست.

    وی در ادامه از تلاش دولت‌های مختلف در خصوص ایجاد رمزارز ملی در سراسر دنیا خبر داد و رمزارز ملی را چاره چالش همیشگی حاکمیت دولت‌ها و تمرکززدایی رمزارزها دانست.

    وی در پایان سخنان خود از دسترسی عموم مردم به این رمزارز خبر داد و گفت:

    امور فنی آن هم انجام شده و خوشبختانه مقررات آن در شورای پول و اعتبار هم به تصویب رسیده است. در نتیجه به زودی شاهد اجرایی شدن فاز آزمایشی رمز پول بانک مرکزی جمهوری اسلامی, رمزارز ملی به عنوان رمز ریال خواهیم بود.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است

    یوسف فتحعلی زاده
    مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی

    بنده تجربه بیش از ۷ سال فعالیت در بازارهای مالی بورس فارکس و حوزه ارز های دیجیتال را داشته  و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.تنها راز موفقیت در حوزه بازار های مالی فقط و فقط آموزش ،تمرین و بدست آوردن مهارت و تجربه است و برای تک تک شما عزیزان آرزوی ارامش و موفقیت در این حوزهه دارم.

    همین الان در صرافی نوبیتکس ثبت نام کن

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *