رکورد فاندامنتال دیگری از سوی شبکه اتریوم شکسته شد

  • رکورد فاندامنتال دیگری از سوی شبکه اتریوم شکسته شد

    رکورد فاندامنتال دیگری از سوی شبکه اتریوم شکسته شد , به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz، شبکه اتریوم به رکورد فاندامنتال دیگری دست یافت و تعداد آدرس‌های آن به ۶۹ میلیون واحد رسید و این نقطه عطف در طی رالی کوتاه مدت ریکاوری قیمت اتریوم بدست آمد.

    در حالی که اتریوم فاصله بسیار زیادی با اوج قیمت خود دارد

    حجم تراکنش های این شبکه در سطوح سپتامبر تا اکتبر سال گذشته باقی مانده است.دلیل افزایش تعداد آدرس ها به احتمال زیاد به ترند شدن دوباره صنعت توکن های NFT ربط دارد چرا که ناگهان از ابتدای ژانویه مجدداً فعالیت این صنعت شروع به رشد کرده است.

    با توجه به داده های زنجیره ارائه شده، رشد شبکه اتریوم را می‌توان با ثبات و پیشرونده در نظر گرفت و این شبکه فقط در تابستان گذشته بود که جهش بزرگی را تجربه نمود.

    با مقایسه دو نمودار، واگرایی بین دو شاخص رشد شبکه و رشد تقاضا به وضوح مشخص است و نتیجه آن باید منجر به اقدام قیمت شود.بدون هیچ گونه حرکت مثبتی در بازار، اتریوم هم اکنون در وضعیت بدی قرار گرفته اما در عین حال، کارمزد شبکه با رشد بسیار شدید طی چند ماه گذشته مواجه شده است.

    همانطور که نرخ سوزاندن اتریوم نشان می‌دهد، کاربران بطور فعال در حال کار بر روی این شبکه هستند و از این رو، می‌توان نتیجه گرفت که آنها در حال خرید هستند اما از آنجایی که کل بازار ارزهای دیجیتال با اصلاحی ۲۰ الی ۳۰ درصدی مواجه شده، اتریوم گزینه دیگری جز پیروی از روند کلی بازار نداشته چرا که بخش عمده ‍ای از وضعیت بازار ارزهای دیجیتال را احساسات سرمایه گذاران تشکیل می‌دهد.

    نظر شما همراهان ریبیز نسبت به وضعیت و آینده اتریوم چیست؟

    منبع: Utoday


    سر تیتر اخبار:

    —————————————————————————————————————————————–

    نوشته های مشابه

    یوسف فتحعلی زاده
    مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی

    بنده تجربه بیش از ۷ سال فعالیت در بازارهای مالی بورس فارکس و حوزه ارز های دیجیتال را داشته  و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.تنها راز موفقیت در حوزه بازار های مالی فقط و فقط آموزش ،تمرین و بدست آوردن مهارت و تجربه است و برای تک تک شما عزیزان آرزوی ارامش و موفقیت در این حوزهه دارم.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است

    همین الان در صرافی نوبیتکس ثبت نام کن

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *