۲٫۹ میلیارد دلار بیت کوین جابجا شد

بیت کوین
  • ۲٫۹ میلیارد دلار بیت کوین جابجا شد

    ۲٫۹ میلیارد دلار بیت کوین جابجا شد ، به گزارش ریبیز REYBIZ ، تقریباً ۳ میلیارد دلار بیت کوین توسط معامله گران از صرافی های متمرکز جابجا شد. این اتفاق زمانی رخ داد که بیت کوین به سطح قیمت ۳۹ هزار دلار رسید چرا که فدرال رزرو نرخ اصلی بهره را در این کشور بدون تغییر ماند.

    صرافی

    برخی از معامله گران و سرمایه گذاران

    از رسیدن بیت کوین به سطح قیمت ۴۰ هزار دلار اطمینان داشتند ولی این اتفاق رخ نداد چرا که با وجود سخنان جروم پاول در مورد افزایش نرخ بهره در ماه مارچ و تورم و سیاست های پولی ایالات متحده مجددا این رمز ارز به سطح قیمت ۳۶ هزار دلار رسید و طی شبانه روز اخیر کاهش قیمتی ۵ درصدی را تجربه نموده است.

    همانطور که پاول پیشنهاد کرد، تورم در ایالات متحده می‌تواند بازار را طی چند ماه آینده متزلزل کند و همین موضوع منجر به ایجاد ترس در دل تریدرها و کاربران دنیای ارزهای دیجیتال نموده است.

    شانزدهمین رییس فدرال رزرو یعنی جروم پاول اعلام کرد که این قانونگذار انتظار دارد اولین افزایش نرخ بهره در ماه مارچ اجرایی شود.

    این جلسه بطور کلی یک ریسک بازار در نظر گرفته می‌شود، از این رو، بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال تحت تاثیر آن قرار گرفتند و کاهش قیمت زیادی را تجربه نمودند.

    همانطور که تیم خبری ریبیز گزارش داد، یک نهنگ ناشناس تقریباً ۵۰۰ واحد بیت کوین را در طول افت بازار خریداری نمود و همان نهنگ نیز ۱۲۵ هزار واحد بیت کوین در کیف پول خود نگهداری می‌کند معمولاً برای امنیت بیشتر این حجم از بیت کوین در کیف پول سرد نگهداری می‌شود.

    منبع: U.Today

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    Latest Crypto Fear & Greed Index

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *