بیت کوین آماده پس گرفتن سطح ۴۰۰۰۰ دلار

منتظر بیت کوین ۶۰ هزار دلاری باشیم؟
  • بیت کوین آماده پس گرفتن سطح ۴۰۰۰۰ دلار ، ۲ معیار کلیدی قیمت بیت کوین نشان می دهد که بیت کوین برای بازپس گیری ۴۰۰۰۰ دلار آماده است.

    بیت کوین آماده پس گرفتن سطح ۴۰۰۰۰ دلار

    صرافس تبدیل

    داده‌ها حاکی از آن است که ۳۴۰۰۰ دلار پایین ‌ترین قیمت بوده و عملکرد اخیر بیت ‌کوین می‌ تواند نشانه ‌ای باشد که معامله ‌گران شروع به باز کردن معاملات جدید کرده ‌اند.

    پس از سقوط ناگهانی بیت کوین به ۳۳۰۰۰ دلار در ۲۴ ژانویه، ارزهای دیجیتال یک هفته نوسان داشتند. با این حال، افت شدید ۹ درصدی به طور کامل طی ۸ ساعت پس از اینکه قیمت بیت کوین حمایت ۳۶۰۰۰ دلار را به دست آورد، بهبود یافت.

    در ۲۶ ژانویه، بیت کوین تا ۳۸۹۶۰ دلار افزایش یافت. اما نتوانست این سطح را حفظ کند و در ۸ ساعت بعد ۸٫۸ درصد اصلاح قیمت داشت. با توجه به فراز و نشیب ‌های اخیر، بیت ‌کوین در هفت روز گذشته تنها ۱٫۶ درصد سود به دست آورد.

    حتی با وجود نوسانات قابل توجه قیمت، سررسید قرارداد های فیوچرز نسبتاً کم بود. خریداران قراردادهای فیوچرز ۵۷۰ میلیون دلار سهم داشتند، در حالی که سهم فروشندگان ۶۹۰ میلیون دلار بود. داده ها نشان می دهد که معاملات فیوچرز بیت کوین ۴۱ درصد از کل سررسید های ۱٫۲۵ میلیارد دلاری را تشکیل می دهد.

    نظارت ها می تواند بهبود قیمت بیت کوین را محدود کند.

    شاخص ارزش کل بازار کریپتو، مطابق با عملکرد بیت کوین، افزایش هفتگی ۱٫۶ درصدی را نشان داد.

    نمودار شاخص کل بازار ۲۰۲۲/۰۲/۰۱

    نمودار شاخص کل بازار 2022/02/01

    توجه داشته باشید که چگونه قیمت در ۲۴ ژانویه در حال تشکیل سطوح پایین تر است و در حال حاضر حمایت ۱٫۷۵ تریلیون دلاری را نشان می دهد. حتی با کاهش ۲۲ درصدی قیمت در سال ۲۰۲۲، ارزش کل بازار کریپتو از پایین ترین سطح ۲۴ ژانویه، ۱۲٫۵ درصد افزایش یافت.

    به نظر می‌رسد سرمایه ‌گذاران در حال هضم اخبار نظارتی این هفته هستند، نماینده کنگره ایالات متحده اصلاحیه ‌ای را برای حذف مفاد لایحه ‌ای ارائه کرد که به خزانه ‌داری ایالات متحده اجازه می‌دهد به طور یک جانبه برخی معاملات مالی را بدون مشارکت عمومی ممنوع کند.

    همانطور که جری بریتو، مدیر اجرایی Coin Center’s اظهار داشت، اگر به شکل فعلی تصویب شود، قانون رقابت آمریکا در سال ۲۰۲۲ به صنعت ارزهای دیجیتال ضربه مهمی وارد خواهد کرد.

    اخباری مبنی بر اینکه کاخ سفید ایالات متحده ظاهراً در حال آماده سازی یک فرمان اجرایی در مورد ارزهای دیجیتال است، تا سازمان های دولتی را وادار به انجام تجزیه و تحلیل ریسک در مورد ارزهای دیجیتال به عنوان یک تهدید امنیت ملی کند، سرمایه گذاران تحت تأثیر منفی قرار گرفتند.

    توکن های متاورس پس از اخبار هفته گذشته اپل راه خود را از بازار جدا کردند.

    جریان اخبار نزولی ثابت ممکن است دلیل اقدامات اخیر قیمت ارزهای دیجیتال بوده باشد، اما عملکردهای خیره‌ کننده‌ای از توکن ‌های Metaverse وجود داشت.

    منبع: کوین تلگراف

     

     

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *