تحلیل تکنیکال ارز ای کش XEC امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل تکنیکال ارز ای کش XEC امروز 13 بهمن 1400
  • تحلیل تکنیکال ارز ای کش XEC امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ، همراهان همیشگی ریبیز سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از ای کش در خدمت شما هستیم.

    تحلیل تکنیکال ارز ای کش XEC امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    رمز ارز XEC در طول چند روز گذشته نوسانات بسیار محدود با دامنه محدودی داشت، و با حجم معاملات پایین معامله شده است. قیمت این ارز با اینکه روند صعودی بسیار ضعیفی در تایم فریم یک ساعته دارد، در ساعات گذشته با مقاومت بسیار مهمی برخورد کرده و واکنش داده است. این مقاومت مهم در قیمت ۰٫۰۰۰۰۸۲ الی ۰٫۰۰۰۰۹۴ دلار می باشد، که یکی از مهم ترین محدوده های مهم عرضه و تقاضا در این ارز است.

    چنانچه این محدوده به سمت بالا شکسته شود، قیمت می‌ تواند از کانال نزولی خارج شده و موج اصلاحی در تایم فریم هفتگی می تواند به پایان برسد. البته شکست محدوده مقاومت هنوز نیازمند زمان بیشتری می باشد. بنابراین می تواند تا چند هفته دیگر هم قیمت در همین محدوده ها باقی بماند.

    اندیکاتور EMA در محدوده ذکر شده مقاومتی را نشان می‌ دهد که محدوده استاتیک را تایید می‌کند.

    تحلیل تکنیکال ارز ای کش XEC امروز 13 بهمن 1400

    تحلیل تکنیکال ارز XEC تایم فریم ۴ ساعته:

    یک خط روند صعودی روی نمودار رسم شده و تا زمانی که این خط شکسته نشود، پتانسیل افزایش قیمت به سمت مقاومت ذکر شده وجود دارد. اما اگر این خط به سمت پایین شکسته شود و قیمت زیر محدوده ۰٫۰۰۰۰۷۴ دلار برگردد، روند مجدداً در تایم فریم یک ساعته نیز نزولی شده و کاهش قیمت می تواند مجددا تا کف کانال نزولی روزانه ادامه داشته باشد. در واقع به دلیل اینکه روند قالب نمودار این ارز نزولی است، پتانسیل برگشت قیمت بیشتر می ‌باشد.

    تحلیل تکنیکال ارز XEC بازه زمانی 4 ساعته:

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *