تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 27 بهمن 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ، تحلیل اتریوم ETH ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تایم فریم روزانه:

    ملکه ارزهای دیجیتال روز گذشته با حمایتی که در. محدوده ۲۶۱۰ دلار داشت، مجددا با افزایش قیمت مواجه شد. حجم سرمایه گذاری روی پروژه لایه دوم اتریوم عدد جدیدی را ثبت کرده است، و بیش از ۹,۲۰۰,۰۰۰ اتریوم در این پروژه قفل و نگه داری می شود. اتریوم مجددا به مقاومت ۲۸۲۰ دلار رسیده است، و چنانچه این مقاومت با حجم معاملات بالا شکسته شود، روند قیمت شرایط مناسبی به خود می‌گیرد. در این صورت هدف بعدی قیمت محدوده ۳۰۰۰ دلار و هدف دوم نیز محدوده ۳۴۵۰ دلار خواهد بود.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 15 بهمن 1400

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم ۴ ساعته:

    در کل ما در این بازه زمانی در روند کلی نزولی قرار داریم، و ممکن است برگشت کامل روند قیمت مدت زمان بیشتری به طول بیانجامد. در این تایم فریم یک کانال صعودی رسم شده است، و قیمت به محدوده میدلاین کانال برخورد کرده است، و در حال شکست این ناحیه می باشد. حتی با وجود احتمال شکست این محدوده، مقاومت های بعدی قیمت در محدوده ۳۰۵۰ دلار می تواند با واکنش و توقف کوتاه مدت قیمت همراه باشد. پس در این محدوده نیاز به سیو سود مقداری از حجم معاملات خرید داریم.

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم محدوده مقاومت خود را در عدد ۱۹ درصد تبدیل به حمایت کرده است. افزایش حجم سرمایه‌گذاری روی اتریوم منجر به رشد قیمت آن شده است، و دایمیننس آن با ۲٫۷ درصد افزایش در مجموع ۴۸ ساعت گذشته، به عدد ۱۹٫۲۷ درصد رسیده است. در حال حاضر روند دامیننس مجددا صعودی شده و مقاومت های مهم آن در محدوده ۱۹٫۶۸ الی ۲۰ درصد قرار دارد.


     

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *