تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 27 بهمن 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ، تحلیل اتریوم ETH ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تایم فریم روزانه:

    اتریوم روز قبل روند بسیار رنجی داشت. بعد از شکست موقت مقاومت ۳۰۱۰ دلار، خریداران به شدت در تلاش هستند که قیمت را بالای این سطح حفظ کنند، اما قدرت فروشندگان بازار نیز هنوز بالاست و اجازه رشد بیشتر قیمت تا این لحظه به خریداران داده نشده است. در صورتی که ادامه روند صعودی را شاهد باشیم، قیمت می تواند به مقاومت ۳۲۹۰ الی ۳۴۰۰ دلار رسیده و بعد واکنش به خط روند نزولی به محدوده ۳۰۰۰ دلار پولبک می‌زند.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 17 بهمن 1400

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم بعد از شکست محدوده ۱۹ درصد و تبدیل این محدوده به حمایت با مقداری افزایش به مقاومت ۱۹٫۳۰ درصد واکنش داد. اما محدوده ۱۹ درصد در حال حاضر حمایت است که می تواند واکنش همراه باشد و شاخص دامیننس بعد از رسیدن به این محدوده می‌تواند به رشد خود ادامه دهد که در این صورت می توانیم ادامه رشد اتریوم را انتظار داشته باشیم.

     

     

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *