تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 27 بهمن 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

     

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین تایم فریم روزانه :

    بیت کوین روز گذشته بار هم به رشد خود ادامه داد، و مقاومت محدوده ۴۳۰۰۰ دلار را نیز شکست. قیمت در حال حاضر در کانال ۴۴۰۰۰ دلار در حال معامله شدن می ‌باشد، و مقاومت مینوری که در قیمت ۴۴۳۲۰ دلار قرار دارد نیز در حال شکسته شدن است. خریداران بیت کوین در روز گذشته با حمایت های خود موفق به رشد ۳٫۴۴ درصدی نسبت به دو روز گذشته شدند، و یک کندل روندی پر قدرت دیگر نیز به ثبت رسید. منطقه ای که در حال حاضر قیمت به آن رسیده است، در صورتی که شکسته شود، روند روزانه را از حالت نزولی خارج می کند.

    تحلیل بیت کوین تایم فریم روزانه

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته:

    اما در تایم ۴ ساعته روند کاملا در شرایط صعودی قرار دارد، و قیمت با رشد بسیار خوبی که داشته، تا محدوده سقف کانال صعودی در این تایم فریم رشد کرده است. موج صعودی آخر به تنهایی داخل یک کانال صعودی باریک قرار دارد، و هنوز نشانه ای مبنی برگشت احتمالی قیمت به سمت حمایت های ۴۲۱۰۰ دلار دیده نشده است.

    اما در صورتی که مقاومت ۴۴۰۰۰ دلار با واکنش همراه باشد، این اتفاق رخ خواهد داد. اما با توجه به قدرت بالای خریداران بیشترین احتمالی که وجود دارد، ماندن قیمت بین دو محدوده ۴۴۳۰۰ تا حمایت ۴۳۰۰۰ دلار می باشد. انتظار داریم که قیمت مدت کوتاهی در این ناحیه شروع به رنج زدن کند. تا آلت کوین ها فرصت بیشتری برای رشد قیمت پیدا کنند.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین با توجه به اینکه در شرایط کاملا رنج قرار دارد، در حوالی ۴۲ درصد نوسان می‌کند. و روز گذشته با ۰٫۳۳ درصد کاهش به عدد ۴۲٫۰۲ رسید. همان طور که در روزهای گذشته در مورد روند کلی بازار صحبت شد، به دلیل نوسانی بودن بازار انتظار رشدهای عجیب و غریب را از اکثر آلت کوین ها نداریم و دامیننس بیت کوین نیز به همین دلیل کاهش محسوسی نداشته است.

    البته نکته دیگری هم وجود دارد و آن هم این است که سرمایه ها بیشتر سمت بیت کوین جذب شده است، و تا زمانی که بیت کوین نشانه ای از توقف و استراحت نداشته باشد، آلت کوین ها به رشد منطقی خود ادامه می دهند.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار نیز به عدد رند ۲ هزار میلیارد دلار رسیده و این محدوده متوقف شده است. ظاهراً نیاز به استراحت موقت در بازار احساس می شود، و می توانیم کم کم انتظار اصلاح کوتاهی در بازار را داشته باشیم. البته شاخص TOTAL2 که مربوط به آلت کوین ها می باشد، هنوز مقداری جای رشد دارد. و با توقف بیت کوین این مقدار رشد را نیز شاهد خواهیم بود.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    رشد ۱۶ درصدی ریپل

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل