تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 27 بهمن 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ، تحلیل اتریوم ETH ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    اتریوم بازه زمانی روزانه:

    نوسانات اتریوم در روز گذشته مانند نوسانات بیت کوین شدید بود و قیمت بعد از شکست مقاومت ۳۱۵۰ دلار به طور موقت به عدد ۳۲۰۰ دلار رسید و به این قیمت واکنش شدیدی داد. علت فشار فروش منجر به نزولی شدن قیمت در تایپ های پایین هم هنوز در حال حاضر نشده است اما سیو سود برخی خریداران کوتاه‌مدت موجب برگشت قیمت به سمت حمایت ۳۱۰۰ دلار و حتی نزدیک حمایت ۳۰۰۰ دلار شده است.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 20 بهمن 1400

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم ۴ ساعته:

    وضعیت ادامه روند قیمت اتریوم مشخص می باشد به دلیل اینکه هنوز محدوده ۳ هزار دلار به عنوان حمایت در تایم چهار ساعته می‌تواند مانع از ریزش مجدد قیمت به سمت پایین شود. بنابراین انتظار داریم که یک بار دیگر سقف مقاومت کانال و همچنین مقاومت داینامیک و استاتیک محدوده ۳۳۳۰ تا ۳۴۱۰ دلار تست شود.

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم روز قبل به عدد ۱۸٫۸۰ تا ۱۸٫۶۰ درصد رسید. در این محدوده متوقف شده است. با توجه به اینکه یکی از حمایت های دامیننس همین محدوده می‌باشد، احتمال رشد قیمت اتریوم از این ناحیه وجود دارد.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *