تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 27 بهمن 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

     

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین تایم فریم روزانه

    بیت کوین بالاخره به محدوده مقاومت مهم خود واکنش داد. بعد از سه روز درگیری خریداران و فروشندگان در محدوده ۴۴۹۵۰ الی ۴۶۶۴۰ دلار، بالاخره خریداران تسلیم شدند و فشار فروش موجب کاهش ۵٫۷۸ درصدی و کاهش ۲۵۰۰ دلاری بیت کوین شد. کندل روزانه ای که بسته شده است، یک الگوی برگشتی را نشان می دهد. همچنین در تایم های پایین تر یک سقف دو گانه هم می توان برای بیت کوین در نظر گرفت.

    تحلیل بیت کوین تایم فریم روزانه

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته:

    در این بازه زمانی قیمت بعد از شکستن خط روند صعودی و پولبک به آن دچار ریزش تا محدوده میدلاین کانال شده است. قیمت در حال نزدیک شدن به کف آخرین موج صعودی در محدوده ۴۲۶۰۰ الی ۴۲۳۰۰ دلار می باشد. قیمتی که اگر توسط خریداران حفظ نشود، می‌ توان انتظار کاهش بیشتر تا محدوده ۴۰۵۰۰ دلار در کف کانال صعودی را هم داشت.

    محدوده ای که قیمت در آن قرار گرفته است، از نظر حمایتی بسیار مهم می باشد. از طرف دیگر فشار فروش تا این لحظه بالا بوده است. باید دید که نشانه های حمایت در محدوده میدلاین کانال برای ادامه حرکت رو به بالا انجام خواهد شد، و یا روند تبدیل به تریدینگ رنج می شود.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین با ریزش شب گذشته بالاخره مقاومت ۴۲٫۵ درصد را شکست، و این ناحیه رسماً در حال تبدیل شدن به حمایت می باشد. افزایش ۱٫۵ درصدی دامیننس، این شاخص را به عدد ۴۲٫۹۰ درصد هم رساند. تا این شاخص بالای ۴۲ درصد باقی بماند، آنگاه مقاومت های بعدی محدوده ۴۳ و ۴۴ درصد خواهد بود.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار با ۲٫۹۷ درصد کاهش به عدد ۱٫۹۱ رسیده است. بعد از چند برخورد به محدوده رند ۲ و عبور موقت از این مقاومت، با واکنش همراه شد، و فشار فروش را در بازار شاهد بودیم. همچنین برخورد شاخص به خط ترند لاین نزولی نیز این مقاومت رند را تایید کرد. بنابراین تا این جای کار مشخص شده است که تا زمانی که مقاومت ۲ تبدیل به حمایت نشود، روند قیمت در تایم روزانه برای کل بازار نزولی می باشد. البته با این شاخص شرایط استثنا برخی از آلت کوین را نمی‌توان در نظر گرفت. اما جو حاکم بر بازار نشان می دهد که قدرت هنوز در دستان خرس ها قرار دارد.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    رشد ۱۶ درصدی ریپل

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل