تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 27 بهمن 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ، تحلیل اتریوم ETH ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم تایم فریم روزانه:

    اتریوم در تایم روزانه شرایط خوبی ندارد. خط روند صعودی روی موج آخر با کندل روز قبل شکسته شده است، و روند را مجددا در حالت بحرانی قرار داده است. حتی حمایت رند ۳۰۰۰ دلار نیز شکسته شده است. اما یک حمایت مهم در قیمت ۲۸۳۷ دلار وجود دارد، که مربوط به تایم ۴ ساعته می باشد. اما حمایت مهمی است. در صورتی که خریداران بتوانند این قیمت را حفظ کنند، می توانیم انتظار یک برگشت و تلاش دیگر برای پس گرفتن قیمت ۳۰۰۰ دلار را شاهد باشیم.

    تحلیل اتریوم تایم فریم روزانه:

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم ۴ ساعته:

    همانطور که ملاحظه می‌ فرمایید قیمت بین دو محدوده حمایت مقاومت استانیک ذکر شده و محدوده حمایت کف کانال صعودی قرار گرفته است، و به عدد ۲۹۰۰ نیز واکنش داده است. باید دید که کف کانال صعودی حفظ خواهد شد، و قیمت به سمت بالا بر میگردد، و یا با شکست کانال، ادامه ریزش تا قیمت ۲۶۶۰ و ۲۴۴۰ را مشاهده خواهیم کرد.

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم کاهشی که نسبت به روز قبل داشت، ۱٫۴۷ درصد بود. اما هنوز بالای محدوده حمایت ۱۸٫۴۰ قرار گرفته است. در صورتی که این حمایت از دست برود، کاهش می تواند تا حمایت پایین تر در عدد ۱۸٫۲۰ الی ۱۸ درصد نیز ادامه داشته باشد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *