تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 27 بهمن 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

     

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته:

    کندل هفتگی بیت کوین بالای حمایت ۴۲۰۰۰ دلار بسته شد. قیمت این ارز در زمان نگارش این تحلیل روی حمایت مهمی قرار دارد، و در صورتی که شکسته شود، کاهش قیمت می تواند تا سطح ۴۱۲۸۰ و سپس ۴۰۵۰۰ دلار ادامه داشته باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 بهمن 1400

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۱ ساعته:

    در این بازه زمانی قیمت در حال شکستن یکی از حمایت های مهم خود می باشد. و در صورتی که کندل ۴ ساعتها زیر ۴۱۸۸۰ دلار بسته شود، کاهش قیمت می تواند تا محدوده ۴۱۳۰۰ الی ۴۱۱۷۰ دلار ادامه داشته باشد. این حمایت نیز مربوط به کف کانال رنج در گذشته قیمت بوده و حمایت مهمی است که می تواند با واکنش همراه باشد. و حمایت مهم تر در قیمت ۴۰۶۹۰ دلار بوده که نزدیک کف کانال صعودی قرار گرفته است.

    این ها محدوده های هستند که احتمال برگشت قیمت و ادامه حرکت صعودی برای بیت کوین را می توانند فراهم کنند. مگر اینکه بیت کوین با فشار فروش سنگین و حجم معاملات بالایی این حمایت ها را شکسته و از کانال صعودی خارج شود.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 1 ساعته:

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین روز گذشته مجددا افزایش داشت، و به عدد ۴۳٫۳۲ درصد رسیده است. با توجه به صعودی بودن این شاخص، افزایش آن می‌تواند تا محدوده ۴۴ درصد نیز ادامه داشته باشد. در این محدوده یک مقاومت وجود دارد که می تواند با واکنش همراه باشد. اما به طور کلی دامیننس بیت کوین می تواند در کوتاه مدت بین این دو محدوده نوسان های زیادی داشته باشد.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    رشد ۱۶ درصدی ریپل

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل