تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 27 بهمن 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ، تحلیل اتریوم ETH ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم در روزی که گذشت با رشد ۸٫۶۶ درصد به عدد ۳۲۰۰ دلار رسید. رشد قوی و پر قدرت این ارز با حمایت و حجم معاملات بالایی همراه بوده است. در این بازه زمانی برخورد مجدد قیمت به مقاومت ترند لاین نزولی را شاهد هستیم. و این بار حمایت خط روندی که با تشکیل یک پیوت در کف ۲۸۴۰ دلار، اعتبار خط روند را بیشتر کرده است. حمایت داینامیک نیز در محدوده ۳۰۰۰ الی ۲۹۷۰ دلار خواهد بود.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 27 بهمن 1400

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم ۴ ساعته:

    همانطور که ملاحظه می‌فرمایید اتریوم برای ادامه حرکت در کانال صعودی خود نیاز به حمایت قوی برای شکست مقاومت قوی خود در محدوده ۳۲۰۰ الی ۳۳۰۰ دلار دارد، چنانچه این مقاومت شکسته شود، رشد قیمت می تواند تا سطح ۳۶۰۰ الی ۳۸۰۰ دلار نیز ادامه پیدا کند.

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم همانطور که روز قبل اشاره شد، با برگشت بالای سطح محدوده ۱۸٫۶۰ الی ۱۸٫۸۰ درصد، رشد خود را ادامه داد. و در زمان نگارش این تحلیل روی عدد ۱۹٫۱۹ درصد قرار گرفته است، که با مقاومت خود در محدوده ۱۹٫۵ درصد فاصله چندانی ندارد. در صورت عبور از این مقاومت، اتریوم نیز می تواند به اهداف بالاتر خود دست یابد.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *