تلاش متاورس برای گسترش فعالیت ها در برزیل

تلاش متاورس برای گسترش فعالیت ها در برزیل
  • تلاش متاورس برای گسترش فعالیت ها در برزیل ، به گزارش ریبیز Reybiz ، در حال حاضر متا منتظر چراغ سبزی از سوی برزیل و مقامات این کشور برای درخواست ثبت نماد تجاری است که به آن ها اجازه می‌دهد تا در بازاری جدید گسترش پیدا کنند.

    تلاش متاورس برای گسترش فعالیت ها در برزیل

    صرافی تبدیل

    متا این درخواست را در اواخر ماه ژانویه منتشر کرد، و در حال حاضر منتظر تایید INPI در برزیل است؛ از آنجایی که متا امیدوار است که فاصله ی بین بیت کوین و رمز ارز های دیگر را با توسعه ی سخت افزار جدیدش، که تغییرات انقلابی ایجاد خواهد کرد، را کم کند.

    متا درخواست ثبت برند تجاری را در برزیل و موسسه ی ملی دارایی صنعتی این کشور برای محصولات و خدمات کریپتو مرتبط با معاملات، کیف پول ها و پلتفرم های صرافی ثبت کرد.

    اخیرا متا تغییراتی در برند و نام تجاری خود، خصوصا پیرامون کریپتو و فناوری بلاکچین، با هدف سازگاری بیشتر با توسعه های متاورس ایجاد کرده است. بر خلاف موانع قانونی ای که این کمپانی در تلاش های مکرر خود برای ورود به کریپتو با آن ها مواجه شد، متا به فعالیت خود ادامه می‌دهد. متا، بر خلاف دید عموم که رسانه ای سنتی‌تر نسبت به پلتفرم های دیگر به شمار می‌رود،‌ یکی از بزرگترین پلتفرم های شبکه ی اجتماعی است.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    به نظر شما پلتفرم متا می‌تواند در مسیر درست پیشروی کند؟

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram98 بپیوندید.

    منبع: Bitcoinist

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *