تحلیل بیت کوین BTC امروز ۴ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۴ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۴ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تایم فریم  روزانه:

    بیتکوین در تایم هفتگی نوسانات زیادی بین دو محدوه حمایت مقاومت داشت. حمایتی که در حال حاضر قیمت را متوقف کرده است، در محدوده ۳۶۲۰۰ الی ۳۷۰۰۰ دلار می باشد، و با توجه به کندل روزانه روز قبل، که برگشت خوبی داشته است، می توان انتظار داشت که شاهد برگشت قیمت به سمت مقاومت اول در محدوده ۳۹۵۰۰ الی ۴۰۵۰۰ باشیم. البته امکان تست مجدد حمایت وجود دارد. به دلیل اینکه شیب برخورد به حمایت بالا بوده است، و در تایم های پایین تر می توان به دنبال نقاط ورود برای معاملات کوتاه مدت بود.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 4 اسفند 1400

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۱ ساعته:

    همان طور که در تایم ۱ ساعته مشاهده می کنید، بیت کوین وارد یک روند رنج شده است. و در کف حمایت، زمانی که قیمت برای اولین بار به این محدوده برخورد داشت، حجم معاملات بالایی به ثبت رسید. پس در صورتی که بار دوم به این سطح برخورد داشته باشد، و شاهد واگرایی حجم روی حمایت باشیم، می توانیم انتظار رشد قیمت را داشته باشیم.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 1 ساعته:

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین همچنان به روند رنج خود ادامه می دهد. امروز شاهد برخورد به حمایت ۴۲٫۵ درصد هستیم، که این بار به خط روند صعودی نیز نزدیک شده است. اگر توان برگشت به سمت بالا وجود نداشته باشد، می توان انتظار شکست حمایت و کاهش دامیننس تا محدوده ۴۱٫۲۰ درصد را داشت. در غیر اینصورت مجددا به سمت مقاومت ۴۳ درصد حرکت خواهد کرد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار بعد از شکست جعلی که در محدوده ۱٫۶۵ داشت، بالای این محدوده برگشت و در زمان نگارش این تحلیل به عدد ۱٫۷۰ رسیده است. چنانچه این مقاومت مجددا تبدیل به حمایت شود، می توانیم انتظار افزایش تا محدوده ۱٫۸۰ را داشته باشیم. در غیر اینصورت به دلیل اینکه در روند نزولی قرار داریم، مجددا می توانیم انتظار کاهش تا حمایت ۱٫۶۰ را داشته باشیم.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل