تحلیل بیت کوین BTC امروز ۵ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۵ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۵ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC بازه زمانی هفتگی:

    بیت کوین در روز گذشته با ریزش قیمت همراه بود. حرکت صعودی که از محدوده ۳۷۰۰۰ دلار شروع شده بود، تا نزدیک مقاومت ۳۹۵۰۰ دلار پیش رفت، اما به دلیل فشار فروشی که در روزهای گذشته به محدوده حمایت ۳۷۰۰۰ الی ۳۶۲۵۰ وارد شده بود، انتظار برگشت به این حمایت را داشتیم.

    در پی اخباری که از سمت روسیه مبنی بر حمله به اوکراین منتشر شد، بازارهای جهانی با واکنش همراه بود، بیت نیز در بامداد امروز با کاهش قیمت شدیدی همراه بود، که منجر به شکست کامل حمایت مذکور شد. با توجه به نزولی بودن روند قیمت در تایم روزانه، و حمایت هایی که در محدوده های زیر وجود دارد، هنوز امکان برگشت کامل قیمت و خروج از روند نزولی وجود ندارد.

    تحلیل بیت کوین BTC بازه زمانی هفتگی:

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته:

    حمایت های پایین تر بیت کوین در قیمت های: ۳۳۳۹۰ – ۳۱۹۲۰ و ۲۹۴۸۰ الی ۲۹۲۸۰ دلار می باشد. این محدوده های می توانند با واکنش همراه باشند. اما با شرایط پیش آمده فعلی امکان شکست این محدوده ها نیز وجود دارد. باید تا مشخص شدن وضعیت روند و ثبات قیمت در یکی از این محدوده های حمایت منتظر بمانید.
    البته حمایت قوی در محدوده ۳۴۰۰۰ دلار نیز وجود دارد، که ماینرهای بیت کوین در این نقطه میزان سود و ضررهایشان برابر خواهد بود. پس شکست این حمایت، یا برگشت از این محدوده نیز می تواند تعیین کننده ادامه روند قیمت باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین بار دیگر افزایش داشت، و به عدد ۴۲٫۷۸ درصد رسید. محدوده حمایت خط روند صعودی و حمایت داینامیک ۴۲٫۵ درصد مجددا مانع از کاهش این شاخص شد. بنابراین حرکت دامیننس بیت کوین به سمت مقاومت های ۴۳ الی ۴۳٫۳۰ در حال انجام می باشد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار در مجموع امروز و روز گذشته، با کاهش ۱۲ درصدی مواجه شد. در زمان نگارش این تحلیل، شاخص در محدوده ۱٫۵۴ قرار دارد. حمایت اصلی در محدوده ۱٫۵۰ قرار دارد. باید دید که این محدوده توان برگرداندن این شاخص را دارد، یا کاهش بیشتر می تواند شاخص را از کانال نزولی خارج کند.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل