تحلیل اتریوم ETH امروز ۶ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۶ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۶ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم در روز گذشته نوسانات شدیدی داشت. کاهش قیمت به خاطر اخبار منفی موجب رسیدن قیمت به یک محدوده حمایت مهم در قیمت ۲۳۷۰ الی ۲۳۲۰ دلار شده است. بلافاصله در این محدوده با افزایش تقاضا و حجم معاملات بالایی رشد قیمت شروع شد، و برگشت به سمت مقاومت ۲۷۰۰ دلار را شاهد بودیم. این مقاومت در صورتی که شکسته شود و یا حتی قیمت بالای سطح ۲۶۰۰ دلار تثبیت داشته باشد، روند قیمت مجددا در تایم ۴ ساعته صعودی خواهد شد. اما در تایم روزانه همچنان نزولی باقی می ماند.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم  ۴ ساعته :

    اتریوم در حال تشکیل یک کانال نزولی واگرا می باشد، که نشان دهنده این است که قیمت می تواند به حالت رنج تبدیل شده و ادامه نوسانات را بین حمایت و مقاومت ذکر شده می توانیم انتظار داشته باشیم. سطح حمایت ۲۶۰۰ دلار همچنان حمایتی مهمی بوده و تعیین کننده ادامه روند قیمت می باشد.

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم  4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دایمیننس اتریوم روز قبل دقیقا در محدوده ۱۸٫۲۰ درصد حمایت شد، و به سمت بالا برگشت. این شاخص در زمان نگارش این تحلیل روی عدد ۱۸٫۵۷ درصد قرار گرفته که یک مقاومت مهم در محدوده ۱۸٫۶۰ الی ۱۸٫۸۰ درصد بالای سر خود دارد. در صورت شکست این مقاومت، رشد قیمت اتریوم می تواند ادامه دار باشد، و می توانیم انتظار داشته باشیم اتریوم تا محدوده ۲۹۰۰ دلار به رشد خود ادامه بدهد.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *