محکوم شدن بنیان‌گذار BitConnect به کلاهبرداری ۲٫۴۸ میلیارد دلاری

این شکایت قضایی به دنبال مشخص کردن و شناسایی تمام افرادی است که توکن های SafeMoon را از 8 مارچ 2021 خریداری کردند و قربانی این کلاهبرداری شدند.
  • محکوم شدن بنیان‌گذار BitConnect به کلاهبرداری ۲٫۴۸ میلیارد دلاری ، به گزارش ریبیز Reybiz ، بنیان‌گذار صرافی بدنام BitConnect، ساتیش کومبانی، به اتهام فریب دادن سرمایه گذاران در سراسر جهان و کلاهبرداری ۲٫۴ میلیارد دلاری در طی آن، محکوم شده است.

    محکوم شدن بنیان‌گذار BitConnect به کلاهبرداری ۲٫۴۸ میلیارد دلاری

    صرافی تبدیل

    بنا به دیوان عدالت DOJ، یک دادگاه فدرال در سن دیگو این فرد را برای رهبری کلاهبرداری موسوم به Ponzi به واسطه ی “برنامه ی وام” صرافی BitConnect محکوم کرد.

    بنا به ادعا ها، کومبانی، که در شهر گوجارات هندوستان سکونت دارد، به سرمایه گذاران وعده ی برگشت سود قابل توجه در برنامه ی وام BitConnect داد. این اتهام ادعا می‌‌کند که کومبانی از سرمایه ی سرمایه گذاران جدید برای پرداخت پول به سرمایه گذاران پیشین استفاده می‌کرد تا اینکه در نهایت این برنامه را متوقف کرد.

    این پرونده در حال حاضر توسط دفتر ناحیه ی کلیولند اداره ی FBI و دایره ی بررسی جرائم IRS در دست بررسی است. در صورتی که این اتهامات درست باشند، کومبانی مجموعا به حداکثر ۷۰ سال در زندان محکوم خواهد شد! علاوه بر آن، DOJ پیشنهاد کرد که تمامی سرمایه گذاران BitConnect خود را به عنوان قربانی های احتمالی معرفی کنند.

    بنا به گزارش Cointelegraph، این دعوی قضایی ادعا کرد که SafeMoon و شرکت های تابع آن طرح های Ponzi را با فریب دادن سرمایه گذاران به خرید توکن های این کمپانی با وعده های غیرواقعی سود به دنیای واقعی آوردند.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    این شکایت قضایی به دنبال مشخص کردن و شناسایی تمام افرادی است که توکن های SafeMoon را از ۸ مارچ ۲۰۲۱ خریداری کردند و قربانی این کلاهبرداری شدند.

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع: Cointelegraph

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *