تحلیل اتریوم ETH امروز ۸ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۸ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۸ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم همان طور که روز گذشته بررسی شده بود، در نقطه مقاومت ۲۸۰۰ الی ۲۹۰۰ با واکنش همراه بود، و کاهش قیمت منجر شد محدوده ۲۷۷۰ دلار نیز همچنان به عنوان مقاومت باقی بماند. قیمت در زمان نگارش این تحلیل در محدوده ۲۷۰۰ دلار در حال معامله شدن می باشد، و حمایت سقف کانال شکسته شده در تایم های پایین تر می تواند موقتا اتریوم را متوقف کرده و از ریزش آن جلوگیری کند. اما با توجه به نزولی بودن مومنتوم انتظار بیشتر بر این است که قیمت باز هم به سطح حمایت محدوده ۲۶۰۰ الی ۲۵۷۰ دلار برگشت داشته باشد.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 8 اسفند 1400

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی ۴ ساعته:

    نکته ای که در این بازه زمانی وجود دارد، این است که قیمت مجددا از روند صعودی در این بازه خارج شده است. اما اگر شکست حمایت در چند ساعت گذشته با فشار خرید جبران شود، و قیمت بالای سطح ۲۷۷۰ دلار برگردد، امکان رشد قیمت تا محدوده ۳۰۰۰ دلار فراهم خواهد شد. در غیر این صورت روند رنج با نوسانات کمی را در ادامه می توانیم شاهد باشیم.

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم نیز در بررسی روز گذشته که انتظار برگشت به سطح حمایت ۱۸٫۸۰ را داشتیم، با کاهش همراه بوده است، و در زمان نگارش این تحلیل روی عدد ۱۸٫۸۸ قرار دارد. انتظار ما بعد از پولبک کامل به خط روند شکسته شده، رشد این شاخص تا محدوده ۱۹٫۵ درصد خواهد بود.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *