تحلیل ترا LUNA امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل ترا LUNA امروز 9 اسفند 1400
  • تحلیل ترا LUNA امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از رمز ارز LUNA در خدمت شما هستیم.

    تحلیل ترا LUNA امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل یونی luna تایم فریم هفتگی:

    رمز ارز LUNA در طول این هفته با رشد بیش از ۵۵ درصد همراه بوده است. این ارز در طول هفته گذشته با افزایش میزان سرمایه گذاری ها همراه بوده است، به قیمت ۷۶ دلار رسیده است. لونا که در محدوده حساس حمایتی خود در قیمت ۴۴ الی ۵۰ دلار قرار گرفته بود، با حجم مبادلات بالا موفق به پس گرفتن سطوح از دست رفته قبلی خود در محدوده های ۶۰ دلار شد. روند کلی این ارز در تایم روزانه و هفتگی صعودی بوده و این حرکت شارپ در این هفته نشانه ای از پایان موج اصلاحی و ادامه حرکت صعودی دارد. هدف بعدی لونا محدوده ۱۰۰ دلار می باشد.

    تحلیل ترا LUNA امروز 9 اسفند 1400

    تحلیل ارز LUNA تایم فریم روزانه:

    رسیدن به مقاومت محدوده ۸۰ دلار، موجب توقف قیمت و احتمال پولبک زدن به مقاومتی که تبدیل به حمایت شده است، خواهد شد. انتظار براین است که اگر شرایط بازار ریزشی نباشد، پولبک به طور کامل به محدوده حمایت ۶۵ دلار برخورد نخواهد کرد. اما اگر بازار ریزشی باشد، بعد از برخورد به حمایت ۶۵ دلار می توانیم انتظار ادامه رشد قیمت را داشته باشیم.

    تحلیل ارز LUNA تایم فریم روزانه:


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *