تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 11 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC بازه زمانی روزانه:

    بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲٫۹۰ درصد به رشد خود ادامه داد، و به قیمت ۴۵۰۰۰ دلار واکنش داد. البته دقیقا برخوردی به این مقاومت نداشت، اما قبل از رسیدن به آن با واکنش و سیو سود برخی خریداران همراه بود. قیمت در حال نزدیک شدن به مقاومت ۴۵۵۵۵ الی ۴۶۶۵۰ دلار می باشد.

    در صورت برخورد و واکنش به آن می توانیم انتظار داشته باشیم که به سمت حمایت خود در محدوده ۴۳۷۷۵ الی ۴۲۷۵۰ دلار وکنش داشته باشد. حجم معاملات روز گذشته نیز بالاتر از میانگین ۳۰ روز قبل بوده است، که می تواند نشانه تایید شکست مقاومت و تبدیل شدن به حمایت باشد. حمایت دقیق تر نیز در قیمت ۴۲۸۵۵ دلار می باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 11 اسفند 1400

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته:

    همان طور که مشاهده می کنید، در این بازه زمانی کندل های صعودی پر قدرت تبدیل به کندل های رنج با سایه های بلند شده است. این می تواند نشانه حضور یک مقاومت قوی سر راه بیت کوین باشد. اما ورود پول به این ارز تاکنون اجازه کاهش قیمت به فروشندگان را نداده است. هنوز کندل نزولی پرقدرتی روی نمودار ظاهر نشده است.

    اما حتی در صورت شکست حمایت ۴۲۸۵۵ الی ۴۲۸۰۰ دلار، حمایت بعدی در محدوده ۴۲۰۰۰ الی ۴۱۵۰۰ دلار می باشد. در هر صورت حمایت اصلی خط ترند لاین صعودی می باشد، و تا زمانی که شکسته نشود، بیتکوین می تواند به رشد خود ادامه

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    در روز گذشته علیرغم تلاش فراوانی که خریداران برای رشد بیشتر قیمت داشتند، موفق به شکست مقاومت ۴۵۰۰۰ دلار نشدند. دامیننس بیت کوین نیز با واکنشی که به مقاومت ۴۴ الی ۴۴٫۳۰ درصد داشته، هنوز در این محدوده قرار دارد، و می تواند به سمت حمایت خود در محدوده ۴۳٫۳۰ درصد برگشت داشته باشد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار نیز در حال شکست سقف کانال نزولی خود می باشد. بنابراین ادامه رشد این شاخص تا محدوده رند ۲ هزار میلیارد دلار را می توان انتظار داشت. حمایت این شاخص نیز محدوده ۱٫۸۵ می باشد.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل