تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه:

    بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به کاهش قیمت خود ادامه داد. ۷٫۷۹ درصد کاهش قیمت، موجب شد بیت کوین به کانال ۳۸۰۰۰ و ۳۹۰۰۰ دلار برگردد. شکست مقاومت ۴۱۰۰۰ دلار به صورت جعلی اتفاق افتاد، و فشار فروش می تواند قیمت را به حمایت های ۳۲۰۰۰ تا ۳۴۰۰۰ دلار نیز برساند. خط روند صعودی نیز به سمت پایین شکسته شده است. همان طور که مشاهده می کنید، روند قیمت در تایم روزانه رنج شده است، بنابراین در روند رنج می تواند انتظار برخورد به سقف و کف را برای مدت کوتاهی داشت.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 14 اسفند 1400

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته:

    محدوده ۴۰۰۰۰ دلار در حال حاضر به مقاومت تبدیل شده است، و در صورت برخورد قیمت به این سطح می تواند انتظار کاهش بیشتر قیمت را داشت. روند قیمت در تایم ۴ ساعته نیز از حالت صعودی خارج شده است، و اولین حمایت پیش روی قیمت محدوده ۳۸۳۰۰ الی ۳۷۹۰۰ دلار می باشد. این حمایت می تواند قیمت را چند ساعت متوقف کند، و سپس یک برگشت کوتاه به سمت مقاومت ۴۰۰۰۰ دلار می توان داشت. در صورت شکست این حمایت نیز، کاهش بیشتر تا سطح حمایت اصلی را می توان انتظار داشت.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 14 اسفند 1400

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین با کاهش قیمت بیت کوین به محدوده ۴۳٫۳۰ الی ۴۳ درصد نزدیک شده است. فشار فروش روزهای گذشته موجب کاهش این شاخص و برخورد شدید به این حمایت شده است. باید دید که این سطح مهم توانایی برگشت قیمت را دارد یا خیر.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین

    اولین بار در دهه ۹۰ میلادی، فناوری زنجیره بلوک یا همان بلاکچین  به دنیا معرفی شد، و در سال ۲۰۰۸ ،۲۰۰۹  پس از پیدایش بحران عظیم اقتصادی در جهان، ارز دیجیتال یا همان رمز ارز غیرمتمرکزی به نام ارز دیجیتال بیتکوین بر ‌اساس فناوری زنجیره بلوک توسط فرد یا گروهی یا شرکت ناشناس با نام ساتوشی ناکاموتو پا به عرصه تجارت‌های پنهان گذاشت. بارها و بارها نهادهایی برای شناسایی این فرد یا گروه تلاش‌هایی کردند، اما دسترسی به این هویت هر بار پیچیده‌تر از قبل شد.
    بنابراین سرگذشت ارزهای دیجیتال با پیدایش بیت کوین که اولین رمز ارز این بازار بود، آغاز شد. تا اوایل ۲۰۱۴ تقریبا تمام حجم بازار در اختیار بیت کوین بود، و قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال، تا آن زمان بیش از ۴۴ هزار درصد رشد کرده بود، و از۲ دلار به ۱۱۶۳ دلار رسید.
    تا آن زمان، دامیننس بیت کوین (قدرت تسلط بیت کوین) بالای ۹۹٫۹ درصد قرار داشت. کم کم با پیدایش ارزهای دیگر این دامیننس رو به کاهش رفت. و قیمت رمر ارز بیت کوین هم تا اواخر ۲۰۱۴ بیش از ۸۲ درصد ریزش شدید را تجربه کرد، و به قیمت ۱۵۰ دلار رسید.
    یعنی حجم بازار ارزهای دیجیتال در حال گسترش بود و سرمایه ها سمت رمز ارزهای دیگر هم می رفت. تا اینکه از اواخر سال ۲۰۱۴ با آشنایی بیشتر مردم جهان، قیمت بیتکوین دوباره رشد چشمگیر خود را از سر گرفت. و این رشد تا اواخر ۲۰۱۷ ادامه داشت. با اینکه قیمت خود بیت کوین مجددا رشد خیره کننده خود را ادامه داد، و به قیمت نزدیک به ۲۰ هزار دلار رسید، اما دامیننس آن به پایین ترین میزان خود یعنی ۳۵٫۴۱ درصد هم کاهش داشت.
    این به دلیل گسترس ارزهای دیگر هم بود. و در آن زمان با ظهور پروژه ها و ایده های جدید سرمایه های زیادی به سمت سایر آلت کوین ها هدایت می شد. آلت کوین شامل تمام ارزها بجز بیت کوین میشود .اما دوباره بیت کوین دچار ریزش شدید قیمت شد، و این بار هم ۸۵ درصد ارزش قیمتی خود را از دست داد. و تا اوایل ۲۰۱۹، به قیمت ۳۲۵۰ دلار هم رسید.
    اما این بار دامیننس آن نه تنها دچار کاهش نشد، بلکه به طرز باور نکردنی از ۳۵ درصد، تا ۶۰ درصد افزایش داشت. یعنی مقدار آن تقریبا ۲ برابر شد. این نکته بیانگر این است که، عموم مردم، فهمیدند بیت کوین، به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال قدرت برتر بازار را دارد، و دلیل دیگر آن، به خاطر حباب گرفتن قیمت سایر آلت کوین ها بود، که سرمایه ها مجددا به سمت بیت کوین سرازیر شد. حالا دوباره بیت کوین قدرت برتر بازار شده بود و حرف حرف بیت کوین بود.
    مجددا در طول ۲ سال گذشته از قیمت محدوده ۳۲۰۰ دلار تا ۶۴۸۹۵ دلار رشد کرد. و هم اکنون در زمان نگارش این مقاله قیمت بیت کوین ۶۳۸۶۲ دلار می باشد. به دلیل اینکه هیچ ارزی از ابتدای پیدایش خود تاکنون به اندازه بیت کوین رشد نداشته، عموم مردم بیت کوین را به عنوان امن ترین دارایی دیجیتال می شناسند.
    برخی از دلایل ضرورت تحلیل بیت کوین، به عنوان مقدمه همه تحلیل ها ذکر شد. بنابراین رفتار حرکتی بیت کوین به عنوان لیدر بازار، به دلایلی که در بالا توضیح داده شد، باید همیشه مد نظر قرار گیرد. تا بتوان با الگو گرفتن از بیت کوین، سایر بازار را به صورت کلی بررسی و تحلیل کرد، در ادامه درباره ی تحلیل ارز دیجیتال BTC توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

    معرفی انواع تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

    ما سه نوع تحلیل داریم که در ادامه به معرفی و توضیح در مورد آنها می پردازیم.
    تحلیل سنتیمنتال
    تحلیل فاندامنتال:
    این تحلیل به طور کلی به بررسی داده های آن چین یا همان شبکه بلاکچین می پردازد. به خاطر اینکه بازار ارزهای دیجیتال غیر متمرکز است، یعنی هیچ نهاد و هیچ دولتی به تنهایی کنترل و تسلط کافی روی آن ندارد، می توان رفتار خریداران و فروشندگان و سرمایه گذاران روی این بازار را در هر کجا که هستند، رسد کرد و مورد ارزیابی قرار داد. منظور این است که اطلاعات و تراکنش های تمام صرافی های ارز دیجیتال، انواع کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری، تماما در شبکه بلاکچین ذخیره می شود.
    به طور مثال تمام تراکنش های بیت کوین در هر لحظه ثبت می شود و در شبکه بلاکچین ذخیره می گردد. و می توان به آن ها دسترسی داشت. تعداد خریداران و فروشندگان بیت کوین و سایر ارزهای مطرح بازار، به طور دقیق با مقدار حجم خریداری شده یا فروخته شده مشخص می شوند.
    بسیاری از سایت های مرجع درهمین زمینه، مانند Glassnode ،Cryptoquant ،Messari و غیره دسترسی به این اطلاعات مهم را برای عموم مردم در اختیار قرار می دهند. برای دسترسی به تمام این اطلاعات بسیار اساسی، باید اشتراک این سایت ها را خریداری کرد.
    البته برخی از این اطلاعات اساسی به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد که تا حد زیادی برای فهم کلیت بازار کافی می باشد. و این صرفا برای افرادی مفید است که سرمایه های آنچنان زیادی ندارند. اما اگر سرمایه زیادی وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده اید، حتما لازم است به این اطلاعات اساسی به صورت لحظه ای دسترسی داشته باشید.
    تحلیل تکنیکال:
     اگر فردی نوپا هستید، قبل از هرچیزی باید بدانید که اصلا تحلیل تکنیکال به چه معناست. تحلیل تکنیکال یک استراتژی معاملاتی است که با استفاده از نمودار و اطلاعات مرتبط مانند قیمت و حجم، و همچنین تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف به ارزیابی وضعیت کلی ارزهای مختلف می ‌پردازد. این تحلیل یکی از روش‌های شناخت و تشخیص ارز خوب بازده در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. انواع تحلیل تکنیکال در بازار، باعث می‌شود که به سود عالی و بی‌نظیری دست پیدا کنید. البته باید در این راه سنجیده عمل کنید و صبر و شکیبایی داشته باشید.
    تحلیل سنتیمنتال:
    علاوه بر روش های ذکر شده، روش تحلیل خاصی برای بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که با کمک یک سری از شاخص های تکنیکالی مهم انجام می شود. که به آن تحلیل سنتیمنتال گفته می شود. در واقع این تحلیل با ترکیب دو تحلیل قبلی دید وسیعی نسبت به جهت گیری سرمایه گذاران بزرگ در بازار به ما می دهد.

    انواع روش‌های تحلیل تکنیکال در بازار:

    انواع تحلیل تکنیکال زیادی در این بازار وجود دارد ولی باید آنقدر محتاطانه عمل کنید که به جای سود دچار زیان نشوید. به همین دلیل قبل از این‎‌ها باید در رابطه با این روش‌ها و اینکه چه تاثیری در سرمایه شما می‌گذارد، تحقیقات و مطالعات لازم را انجام دهید. انواع تحلیل تکنیکال به صورت زیر است:
    روش فیبوناچی:
    این روش توسط یک ریاضیدان معروف ابداع شد که در ایتالیا و در قرن سیزدهم زندگی می‌کرد. این روش در تحلیل تکنیکال بازار به این معنا است که روند حرکت یک سهم در بازار، در بین دو سطح حمایتی و مقاومتی قرار گرفته است و این سطح بر پایه ریشه طلایی شکل خواهد گرفت که بر اساس آن می‌شود قیمت سهم در آینده را تعیین کرد.
    روش نمودار شمعی یا کندل استیک:
    یکی از مهم‌ترین روش های انواع تحلیل تکنیکال، نمودار شمعی است که جلوه‌ای از پیش‌بینی روند صعودی یا نزولی یک سهم را نشان می‌دهد. نمودار شمعی و یا کندل استیک، در چهار قسمت قیمت آغازین، قیمت پایانی، بالاترین قیمت در بازه زمانی و پایین‌ترین قیمت در بازه زمانی است.
    نمودار شمعی در انواع تحلیل تکنیکال به این شکل است که به صورت شمع سبز رنگ است که سایه هم میتواند داشته باشد، و این به معنای این است که قیمت پایانی سهم بالاتر از قیمت آغازین است. و زمانی که این نمودار دارای شمع قرمز رنگ است، به این معنا است که قیمت پایانی سهم کمتر از قیمت آغازین است.

    روش تحلیل الگوهای کلاسیک:

    الگوهای زیادی در تحلیل تکنیکال وجود دارند که شناخت آن‌ها می‌تواند کمک زیادی به تحلیل و در نتیجه معاملات بهتر کنند. هفت الگوی کلاسیک در بازارهای سرمایه شناسایی شده که به دلیل استفاده زیاد کاربران از آن‌ها از اعتبار بالایی برخوردار هستند این الگوها در بازار سرمایه به‌راحتی قابل‌تشخیص هستند، ولی لازمه آن شناخت درست و صحیح الگوها است. همچنین این الگوهای کلاسیک در تایم فریم‌های دوره‌های زمانی مختلفی تشکیل می‌شوند.
    روش پرایس اکشن:
    این روش یکی از کامل ترین و کاربردی ترین روش های تحلیل تکنیکال است که به بررسی سطوح حمایت و مقاومت می پردازد و سایر نقاط قوت روش های تحلیلی دیگر را نیز دربر دارد.
    پایه این روش تحلیل تکنیکال، سطوح حمایت و مقاومت است که زمان خرید و فروش سهم را برای معامله ‌گران پیش‌ بینی می‌کند که تعریف هر یک به صورت زیر است:
    سطح حمایت: این سطح با اتصال نقاط حداقلی یا مینیمم قیمت سهم به وجود می‌آید. این سطح به این صورت است که نزدیک شدن قیمت سهم به آن، معامله ‌گران اقدام به خرید سهام می‌کنند و فشار تقاضا بر عرضه غلبه خواهد کرد. که این غلبه باعث بالا رفتن قیمت سهم و صعودی شدن روند قیمت می‌شود. در نتیجه سطح حمایت در انواع تحلیل تکنیکال، برای خریداران به منظور در نظر گرفتن زمان خرید سهم بسیار اهمیت دارد.
    سطح مقاومت: این سطح با اتصال نقاط حداکثری یا ماکزیمم قیمت سهم ایجاد می‌شود. قیمت سهم با نزدیک شدن به آن باعث می‌شود تا معامله ‌گران به فروش سهام اقدام کنند و فشار عرضه بر تقاضا غلبه خواهد کرد و به این ترتیب این غلبه باعث می‌شود تا قیمت سهم پایین بیاید و حالت نزولی پیدا کند.

    تحلیل با استفاده از اندیکاتور ها

    به دلیل اینکه خود قیمت، یک مشتق از تصمیمات و احساسات معامله گران است، و اینکه اندیکاتورها، یک مشتق دیگر از قیمت هستند، پس همیشه با تاخیر زیادی همراه هستند. پس به هیچ عنوان مبنای اصلی تحلیل تکنیکال نمی باشند. استفاده از این ابزارها صرفا برای کمک گرفتن در تحلیل های تکنیکال، و به منظور تایید گرفتن نهایی، کاربرد دارد.
    مهم ترین و کاربردی ترین اندیکاتورها را در ادامه معرفی میکنیم و به توضیح مختصری در مورد آنها می یردازیم.
    اندیکاتور RSI:
    اندیکاتور RSI نیز یکی از اندیکاتورهای پرکاربرد در تحلیل تکنیکال است که حتما باید کار کردن با آن را بیاموزید. تنظیمات این اندیکاتور به صورت پیش فرض روی دوره های ۱۴ روزه تنظیم شده است که بهتر است از همین تنظیمات استفاده کنید. در این اندیکاتور شما دو سطح کلیدی ۳۰ و ۷۰ را مشاهده می کنید که این سطوح نیز قابل تغییر هستند.
    علاوه بر این شما در این اندیکاتور مقادیر RSI را به صورت یک نمودار خطی مشاهده خواهید کرد. زمانی که نمودار در بالای سطح کلیدی ۷۰ قرار می گیرد به این معنی است که بازار وارد حالت اشباع خرید شده است و امکان ریزش بازار وجود دارد.
    زمانی که نمودار زیر سطح کلیدی ۳۰ قرار می گیرد نیز وارد حالت اشباع فروش شده است و شما می توانید به دنبال موقعیت های خرید باشید. از این اندیکاتور می توانید برای پیدا کردن واگرایی ها در نمودار قیمتی نیز می توانید استفاده کنید.
    زمانی که دو قله پشت سر یکدیگر ظاهر می شوند و قله دوم در نمودار قیمت بالاتر از قله اول است ولی در RSI قله دوم پایین تر از قله اول است نشان دهنده واگرایی در نمودار خواهد بود و شما می توانید اقدام به فروش کنید. حالت برعکس برای انجام معاملات خرید با واگرایی نیز وجود دارد.
    اندیکاتور Stochostic:
    این نوع، یکی از مهمترین ها و پرکاربردترین ها در تحلیل تکنیکال استوکاستیک معرفی می شود که اطلاعاتی درباره قدرت روند و گام حرکت را به شما ارائه می دهد و می تواند برای معاملاتی که در داخل روند انجام می دهید بسیار مفید و کاربردی باشد. یکی از کاربردهای اصلی این اندیکاتور اندازه گیری مومنتوم یا شتاب حرکت است که استفاده از آن در انجام معاملات بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.
    این اندیکاتور به صورت پیش فرض روی دوره های ۵ یا ۱۴ تنظیم شده است که در صورت تمایل می توانید آن را تغییر دهید. این اندیکاتور دارای دو خط درصد K و درصد D می باشد که اولی سریع تر و دومی حرکت کندتری دارد. زمانی که خطوط این اندیکاتور در ناحیه بیش خرید قرار می گیرند (بالاتر از ۸۰) به این معناست که امکان ریزشی شدن بازار وجود دارد و شما می توانید به دنبال معاملات فروش باشید و برعکس با قرار گرفتن این خطوط در ناحیه بیش فروش ( زیر ناحیه ۲۰) شما می توانید به دنبال معاملات خرید باشید.
    تمام افرادی که تحلیل تکنیکال را آغاز کرده و با اندیکاتورها آشنا می شوند احتمالا اولین اندیکاتوری که کار کردن با آن را می آموزند میانگین های متحرک هستند که به دوره های مختلف در دسترس هستند و شما می توانید از آنها استفاده کنید.
    میانگین های متحرک را می توان به دو دسته ساده و نمایی تقسیم بندی کرد. میانگین های متحرک ساده میانگین چند کندل قبلی را محاسبه کرده و به شما ارائه می دهند. در میانگین های ساده وزنی به کندل ها داده نمی شود. در میانگین های متحرک نمایی وزن کندل های جدیدتر نسبت به کندل های قبلی بیشتر است.
    میانگین متحرک یکی از اندیکاتورهای پرکاربرد در تحلیل تکنیکال است که قرار گرفتن نمودار قیمت در بالای آن می تواند نشان دهنده روند صعودی و قرار گرفتن نمودار در زیر این نمودارها نشان دهنده روند نزولی است. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که این میانگین ها را می توان به عنوان خطوط حمایت و مقاومت برای قیمت نیز در نظر گرفت.
    اندیکاتور Bollinger Bonds:
    یکی دیگر از اندیکاتورهای پرکاربرد در تحلیل تکنیکال اندیکاتور باند بولینگر است. این اندیکاتور برای بررسی نوسانات قیمت کاربرد دارد. در موقعیت هایی که خطوط این اندیکاتور فشرده می شوند شما می توانید به دنبال سیگنال های خرید و فروش باشید.
    زمانی که یک کندل کامل بالای خط میانگین متحرک ساده شکل می گیرد شما می توانید اقدام به خرید کرده و زمانی که یک کندل کامل زیر میانگین متحرک ساده قرار می گیرد شما می توانید اقدام به فروش کنید.
    اندیکاتور ADX:
    اگر با اندیکاتورهای پرکاربرد در تحلیل تکنیکال آشنایی داشته باشید حتما می دانید که ADX یکی از این اندیکاتورها است. این اندیکاتور از سه خط نمودار Dl+ و Dl- و خط اصلی ADX تشکیل شده است. دوره تناوب این اندیکاتور روی ۱۴ تنظیم شده است که بهتر است آن را تغییر ندهید و از همین دوره تناوب استفاده کنید.
    اولین کاربرد اندیکاتور ADX استفاده از آن برای بررسی قدرت روند است. زمانی که اندیکاتور ADX به سمت بالا باشد و در نزدیکی ناحیه بالایی قرار داشته باشد یعنی روند قدرتمندی در حال آغاز است که می توانید به راحتی در آن معامله کنید.
    دقت داشته باشید که مهم نیست این روند تشکیل شده صعودی یا نزولی باشد. زمانی که اندیکاتور ADX در ناحیه پایینی قرار گرفته و به صورت نزولی می شود یعنی بازار روند خاصی ندارد و در نتیجه نمی توانید در جهت روند خاصی وارد معاملات خود شوید. علاوه بر این شما می توانید با قرار گرفتن خط Dl+ در بالای Dl- بازار صعودی را تشخیص داده و برعکس با قرار گرفتن Dl- روی Dl+ بازار نزولی را تشخیص دهید.

    انواع روش‌های تحلیل سنتیمنتال :

    در ادامه به معرفی و توضیح مختصری در مورد هر یک از شاخص های تحلیل سنتیمنتال می پردازیم.
    البته قبل از آن ذکر این نکته ضرورری است  که نماد تمام شاخص هایی که ذکر می شود در سایت تریدینگ ویو موجود و قابل مشاهده و بررسی می باشد.
    شاخص دامیننس بیت کوین (BTC.D)
    این شاخص بیانگر میزان قدرت تسلط بیت کوین دربازار ارزهای دیجیتال می باشد. محور عمودی آن بر حسب درصد و محور افقی آن زمان را نشان می دهد. درصد به این معنا که چقدر از حجم کل سرمایه موجود در بازار، متعلق به بیت کوین است. در زمان نگارش این مقاله، ۴۶ درصد کل سرمایه موجود در بازار به بیت کوین تعلق دارد.
    شاخص کل بازار (TOTAL)
    محور عمودی این شاخص میزان کل سرمایه موجود در بازار را برحسب هزار میلیارد دلار نشان می دهد. در حال حاضر حجم کل سرمایه ای که داخل بازار وجود دارد، ۲٫۶ هزار میلیارد دلار است. که ۴۶ درصد از آن در اختیار بیت کوین است.
    شاخص آلت کوین ها (TOTAL2)
    این شاخص بیانگر حجم کل سرمایه های موجود در بازار به جز بیت کوین است. یعنی اگر ۴۶ درصد از ۲٫۶ هزار میلیارد دلار کم شود، هر چه می ماند، متعلق به سایر آلت کوین ها از جمله اتریوم می باشد.
    شاخص دامیننس تتر (USDT.D)
    یکی از شاخص های مهم در تحلیل بازار می باشد. زیاد و کم شدن تتر به عنوان پول نقد در بازار، به معنی خرید یا فروش آلت کوین ها و یا حتی بیت کوین می باشد.
    محور عمودی این شاخص میزان درصد تتر نسبت به حجم کل مارکت را نشان می دهد. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، شاخص تتر روی ۲٫۶۶ درصد کل بازار می باشد.
    شاخص هایی که ذکر شدند، همگی مانند تمام ارزهای دیجیتال، از نظر تکنیکالی قابل تحلیل و بررسی هستند. به این معنا که می توان روی این شاخص ها، مناطق حمایت مقاومت پیدا کرد، تا درصورتی نسبت به یکدیگر همراستا یا برخلاف هم باشند، بتوانیم از آنها استفاده کنیم.
    به عنوان مثال، اگر شاخص دامیننس بیت کوین روی حمایت باشد، بیت کوین در هر روندی که باشد، آلت کوین ها دچار ریزش قیمت خواهند شد، یعنی دامیننس آلت کوین ها که همان TOTAL2 می باشد، در حال کم شدن است.
    یا به عنوان مثال، اگر دامیننس بیت کوین در یک بازه زمانی مشخص، زیر مقاومت باشد و در حال ریزش، و اگر خود بیت کوین روند صعودی داشته باشد و یا حتی رنج بزند، آلت کوین ها رشد قیمت خواهند داشت. و به معنی این است که دامیننس آلت کوین ها یعنی TOTAL2 در حال افزایش است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل