آیا قیمت شیبا می‌تواند به ۱ سنت برسد؟

آیا قیمت شیبا اینو می‌تواند به 1 سنت برسد؟
  • آیا قیمت شیبا می‌تواند به ۱ سنت برسد؟، به گزارش ریبیز Reybiz هیاهوی رمزارز شیبا اینو، دوباره بالا گرفته است. همزمان با اینکه که پروژه در حال عبور از نقطه عطفی دیگر است، سرمایه گذاران مراقب آخرین تحولات پیرامون میم کوین هستند: حساب رسمی توییتر شیبا، از ۳۰ میلیون دنبال کننده فراتر رفت. آیا قیمت شیبا اینو به ۱ سنت می‌رسد؟

    آیا قیمت شیبا می‌تواند به ۱ سنت برسد؟

    صرافی تبدیل

    خبر های زیادی راجب به رمز ارز شیبا در طی این روزها شاهدش هستیم.تا انتها با آکادمی ریبیز همراه باشید تا چند خبر را با هم بررسی کنیم و در اخر هم یک تحلیل جامع نسبت به این ارز داشته باشیم.
    خرید ۵۰ میلیارد توکن شیبا توسط بزرگترین نهنگ اتریوم که گسترش این خبر می تواند نوید رشد خوب برای این توکن به دید میان مدتی باشد.با این دید که این نهنگ رتبه یک شبکه اتریوم را دارد.
    خرید 50 میلیارد توکن شیبا توسط بزرگترین نهنگ اتریوم
    توییت منتشر شده :
    خرید 50 میلیارد توکن شیبا توسط بزرگترین نهنگ اتریوم
    منبع : coinquora

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    تیم توسعه دهنندگان  ارز شیبا با انتشار خبری که در روزهای آتی قرار است توکن سوزی شیبا توسط این تیم انجام شود و این خبر از زمانی استارت خورد که در داخل صرافی غیر متمرکز شیبا یا همان شیبا سوآپ یک پرتال توکن سوزی قرار است مجهز بشود که با ثابت نگه داشتن و بالا بردن تقاضای یک ارز ،باعث با ارزش شدن اون توکن میشوند(توکن سوزی) و در حال حاضر ۴۱% از توکن های شیبا سوزانده شده است.

    نمودار تحلیلی شیبا :

    آیا قیمت شیبا اینو می‌تواند به 1 سنت برسد؟

    تحلیل ارز شیبا ۱۴ اسفند ماه تایم فریم روزانه :

    ۲ محدوده حمایتی و مقاومتی داریم که محدوده حمایتی ۰٫۰۰۰۰۲۳ که دقیقا هم اکنون ارز شیبا به این منطقه واکنش نشون داده و همچنان، در روند نزولی این ارز هستیم و در صورت شکست مقاومت ۰٫۰۰۰۰۳۲ می توانیم در نظر بگیریم که روند نزولی شکسته شده و در روند صودی قرار گرفته ایم ولی همچنان ما در الگوی دو قله کف هستیم و قیمت در این محدوه دو کف ساخته و در صورت پیشرف قیمتی و شکست ۰٫۰۰۰۰۳۲ میتوان به برگشت قیمت امیدوار بودو  اگر تمایل به هولد کردن این ارز دارید پیشنهاد میشه در این قیمت با مدیریت سرمایه مقداری از سرمایه خود را خرید انجام بدهید.

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع:  ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *