تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته با توقف در محدوده حمایت ۲۵۸۰ الی ۲۶۶۰ دلار، به سمت بالا برگشت. البته روند قیمت در تایم های پایین در این محدوده رنج شده است، و چنانچه سقف این محدوده یعنی قیمت ۲۶۸۰ الی ۲۷۰۰ دلار شکسته شود، اتریوم می تواند تا ۲۸۰۰ دلار رشد داشته باشد، در غیر اینصورت شاهد کاهش بیشتر قیمت تا محدوده ۲۵۶۰ الی ۲۵۲۰ دلار خواهیم بود. روند قیمت در این بازه زمانی رنج و در تایم های کوچکتر نزولی می باشد.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی ۴ ساعته:

    یک خط روند نزولی روی نمودار رسم شده است، و خریداران برای اینکه بتوانند امیدوار به رشد قیمت باشند، باید حداقل قیمت را بالای سطح ۲۷۰۰ دلار برسانند، و در این محدوده تثبیت بدهند. در غیر اینصورت می توانیم کاهش قیمت را تا محدوده ۳۵۶۰ دلار انتظار داشته باشیم.

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم در روز گذشته تا محدوده ۱۸ درصد کاهش داشت، اما با فشار خرید، و برگشتی که بالای محودده ۱۸٫۳۰ درصد داشت، مجددا به کانال رنج خود بازگشت. اگر برگشت دامیننس بالای محدوده ۱۸٫۴۰ درصد را شاهد باشیم، می توانیم انتظار رشد قیمت اتریوم را نیز داشته باشیم. در غیر اینصورت دامیننس اتریوم نیز می تواند تا حمایت ۱۷٫۵ و ۱۷ درصد کاهش داشته باشد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *