تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم با فشار فروشی که در هفته گذشته داشت، کندل هفتگی آن در قیمت ۲۵۵۱ دلار بسته شد، و همچنان در حال کاهش بیشتر قیمت می باشد. در زمان نگارش این تحلیل قیمت در محدوده ۲۵۳۶ دلار می باشد. برای برگشت قیمت و شکست خط روند نزولی، نیاز است که خریداران قیمت را بالای محدوده ۲۵۷۰ دلار برسانند. در غیر اینصورت، شاهد ریزش قیمت تا محدوده ۲۳۷۰ الی ۲۳۰۰ دلار خواهیم بود.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی ۴ ساعته:

    در تایم ۴ ساعته یک خط روند نزولی رسم شده است، که خریداران هنوز موفق به شکستن این خط روند نشده اند. اندیکاتور EMA نیز بالای قیمت قرار گرفته است، و پیشنهاد می شود تا مساعد شدن شرایط و مشاهده نشانه های حمایت منتظر بمانید.

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با شکست حمایت ۱۸٫۲۰ درصد در حال کاهش به سمت حمایت ۱۸ درصد می باشد. مومنتوم این شاخص منفی می باشد، و انتظار کاهش بیشتر حمایت های پایین تر نیز وجود دارد. تا مشخص شدن وضعیت روند بازار برای اتریوم باید منتظر ماند.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *