تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم در روز قبل با شکست فیک محدوده ۲۶۰۰ دلار مجددا بالای این محدوده برگشت. هشدار این برگشت قیمت در روز گذشته و اینکه با شکست مقاومت خط روند نزولی و تبدیل شدن آن به حمایت، احتمال برگشت قیمت بررسی شده بود. قیمت دقیقا بعد از شکست این خط روند، با پولبک به محدوده حمایت ۲۵۴۵ دلار، رشد خوبی را تجربه کرد.

    اتریوم در حال حاضر به مقاومت محدوده ۲۶۹۰ دلار واکنش داشته و قیمت در این محدوده متوقف شده است، اما مقاومت اصلی در قیمت ۲۸۱۰ دلار می باشد، که با توجه به قدرت کندل های صعودی، امکان رشد بیشتر قیمت تا این محدوده وجود دارد.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 18 اسفند 1400

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی ۱ ساعته:

    دربازه زمانی ۱ ساعته نیز تا زمانی که قیمت بالای سطح ۲۶۷۰ الی ۲۶۷۵ دلار باشد، و کندل ۱ ساعته زیر این محدوده بسته نشود، امکان رشد بیشتر قیمت وجود دارد، و روند صعودی باقی خواهد ماند. دقت داشته باشید که روند قیمت تنها در تایم ۱ ساعته صعودی شده است.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 18 اسفند 1400

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با برگشتی که از سطح حمایت ۱۸ درصد داشت، به سمت محدوده مهم ۱۸٫۲۰ درصد رسیده است. در صورتی که فشار خرید در بازار وجود داشته باشد و امکان تبدیل شدن مقاومت ۱۸٫۲۰ به حمایت وجود دارد. در این صورت می توانیم شاهد ادامه حرکت و رشد قیمت اتریوم تا محدوده ۳۰۰۰ دلار هم باشیم.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *