تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم با رشد قیمت خود تا محدوده ۲۸۰۰ الی ۲۷۶۰ در این محدوده متوقف شد، و شاهد برگشت قیمت به سمت محدوده های حمایت پایین تر بودیم. خط روند صعودی نیز به سمت پایین شکسته شده است. و قیمت سطح حمایت ۲۶۰۰ دلار را هم شکسته است. بنابراین حمایت بعدی در محدوده ۲۵۵۰ الی ۲۵۰۰ دلار می باشد.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی ۴ ساعته:

    اتریوم به طور کلی در تایم روزانه و ۴ ساعته روند نزولی دارد، بنابراین تا زمانی که مقاومت ۲۸۰۰ دلار به طور کامل شکسته نشود، هر برگشتی می تواند با نا امیدی خریداران همراه باشد. حمایت اصلی اتریوم نیز محدوده ۲۳۷۴ الی ۲۳۲۰ دلار می باشد. تا زمان توقف قیمت در یکی از این محدوده های حمایت باید منتظر ماند.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 19 اسفند 1400

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم در محدوده ۱۸ الی ۱۸٫۲۰ درصد نوسان دارد. هنوز خط روند نزولی این شاخص به سمت بالا شکسته نشده است. بنابراین باید تا شکست این مقاومت منتظر ماند. با تبدیل شدن این سطح به حمایت می توان انتظار رشد قیمت اتریوم را داشت.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *