تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم در روز گذشته با برخورد به محدوده ۲۵۵۰ الی ۲۵۰۰ دلار متوقف شد، و قیمت آن در زمان نگارش این تحلیل روی عدد ۲۵۹۲ دلار می باشد. این محدوده حمایت به دلیل تعداد برخورد های زیادی که داشته قدرت آن کاهش یافته و احتمال شکسته شدن آن وجود دارد. بنابراین اگر فشار فروش در بازار داشته باشیم، احتمال حرکت قیمت به سمت محدوده حمایت پایین تر در عدد ۲۴۰۰ الی ۲۳۰۰ دلار وجود دارد.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    تحلیل اتریوم ETH  تایم ۴ ساعته :

    چند محدوده حمایت مقاومت در این بازه زمانی روی نمودار وجود دارد. مقاومت اول در قیمت ۲۶۰۰ و مقاومت دوم در محدوده ۲۶۷۵ دلار قرار دارد. از طرف دیگر حمایت ۲۵۵۰ الی ۲۵۰۰ دلار هم موجب رنج شدن قیمت در این ناحیه شده است. با توجه به فشار فروش احتمال شکسته شدن حمایت بیشتر می باشد.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم در محدوده ۱۸ درصد در نوسان می باشد. هنوز شرایط برای رشد این شاخص فراهم نشده است، در صورتی که خط روند نزولی این شاخص به سمت بالا شکسته شود، و بالای محدوده ۱۸٫۲۰ تثبیت داشته باشد، می توان انتظار رشد این شاخص را تا محدوده ۱۸٫۷۰ درصد داشت.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *