تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم ۱ ساعته :

    خریداران اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته در تلاش بودند تا با رساندن قیمت بالای مقاومت ۲۸۰۰ دلار، و تثبیت بالای این ناحیه، قیمت را به عدد ۳۰۰۰ دلار نیز برسانند. اما تاکنون موفق نبوده اند. خط روند صعودی که روز قبل روی نمودار رسم شده بود، هنوز به عنوان حمایت عمل می کند، و محدوده استاتیک ۲۷۵۰ الی ۲۷۸۰ دلار نیز که روز قبل یک ناحیه رنج در این محدوده تشکیل شده بود، به عنوان حمایت دیگری می باشد، که خط روند صعودی را تقویت کرده است.

    البته امکان یک برخورد کوتاه مدت تا حمایت ۲۷۰۰ دلار نیز وجود دارد. اما با توجه به قدرت موج صعودی قبلی می توانیم انتظار ادامه حرکت اتریوم را تا مقاومت های بعدی داشته باشیم.

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم همان طور که انتظار می رفت با رشد پرقدرتی که تا محدوده ۱۸٫۹۰ درصد داشته است، به سمت مقاومت ۱۹ الی ۱۹٫۵ درصد حرکت می کند. این محدوده مقاومت مهم همچنان می تواند واکنشی باشد، و موجب برگشت دامیننس به سمت حمایت های ۱۸٫۵ درصد شود. بنابراین دامیننس اتریوم در این محدوده رنج می باشد، و در حال حضر روند کوتاه مدت آن پرقدرت به سمت مقاومت های ذکر شده خواهد بود.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *