تحلیل بیت کوین BTC امروز ۴ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل بیت کوین BTC امروز 4 فروردین 1401
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۴ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۴ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم ۴ ساعته :

    روز گذشته رشد مجدد بیت کوین را از محدوده ۴۱۷۷۰ الی ۴۲۰۰۰ دلار شاهد بودیم. حمایتی که موجب حرکت مجدد قیمت به سمت مقاومت ۴۳۰۰۰ دلار شده است، اما هنوز پرقدرت نبوده است، و نشانه رنج بودن روند در تایم های کوچک تر می باشد. در هر صورت روند قیمت در تایم فریم ۴ ساعته صعودی می باشد و تا زمانی که خط ترند لاین صعودی به سمت پایین شکسته نشود، امکان رشد بیشتر قیمت وجود دارد. با توجه به واکنش جزیی که به محدوده ۴۳۰۰۰ دلار شاهد هستیم، یک حمایت مینور در قیمت ۴۲۵۶۰ الی ۴۲۷۱۰ دلار وجود دارد، و در صورتی که این حمایت از دست برود، می توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت با شتاب زیادی به سمت خط روند حرکت کند. همچنین بیت کوین یک حمایت دیگر در محدوده ۴۲۳۰۰ دلار در اختیار دارد، و در صورتی که توان فروشندگان نسبت به خریداران بیشتر شود، انتظار داریم که این حمایت ها به همراه خط روند صعودی با کندل نزولی پرقدرت به سمت پایین شکسته شود. همچنان انتظارات فعلی تلاش بیشتر خریداران برای رساند قیمت به سطح ۴۴۰۰۰ دلار می باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 4 فروردین 1401

    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین در محدوده ۴۲٫۵ درصد در حال تشکیل نشانه هایی از الگوی کف دو قلو می باشد. اما شیب برخورد به این حمایت بالا بوده است. بنابراین برای کاهش مومنتوم و برگشت به سمت مقاومت ها باید چند ساعتی منتظر ماند.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار با افزایشی که طبق انتظارات ما در روز گذشته داشت، به عدد ۱٫۹۱ رسیده است، و در حال نزدیک شدن به مقاومت ۲ می باشد. مقاومت کوتاه مدت این شاخص نیز در محدوده ۱٫۹۰ قرار دارد، و شاخص در حال تثبیت بالای این محدوده می باشد. بنابراین انتظارات افزایشی در کوتاه مدت همچنان به قوت خود باقی است.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل