تحلیل بیت کوین BTC امروز ۷ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل بیت کوین BTC امروز 7 فروردین 1401
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۷ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۷ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم ۱ ساعته :
    بیت کوین در شبانه روز گذشته طبق انتظارات ما در یک روند رنج نوسانات خود را ادامه داد. جدال خریداران و فروشندگان بین دو محدوده حمایت مقاومت در قیمت های ۴۴۵۸۰ و ۴۴۱۱۵ دلار و همچنین حجم پایین معاملات به دلیل بسته بودن بازارهای بین المللی موجب دامنه نوسان کوتاهی برای بیت کوین شده است. البته در بامداد امروز مقاومت محدوده ۴۴۵۱۵ الی ۴۴۵۸۰ دلار تبدیل به حمایت شده است، و قیمت در حال تثبیت بالای این ناحیه برای تست شکست مقاومت ۴۵۰۰۰ دلار می باشد.
    بنابراین در صورتی که در تایم های پایین نشانه های حمایت روی این سطح مشاهده شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که رشد قیمت تا محدوده ۴۵۰۰۰ دلار را امروز شاهد باشیم. با توجه به بالا رفتن اهرم و تعداد معاملات در بازار فیوچرز، می توان انتظار نوسانات شدید در آخرین روز هفته را داشت. بنابراین توصیه می کنیم حد ضرر و مدیریت سرمایه را رعایت کنید.
    تحلیل بیت کوین BTC امروز 7 فروردین 1401
    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین با شکست حمایت مینور محدوده ۴۲٫۸ الی ۴۲٫۸۷ درصد، و پولبک به این سطح، به حمایت ۴۲٫۶۹ الی ۴۲٫۷۲ درصد رسیده است، و در این محدوده متوقف شده است. این حمایت ها مربوط به تایم فریم ۱ ساعته بوده و می تواند شکسته شود. به طور کلی نوسانات این شاخص بین مقاومت ۴۳ و حمایت ۴۲ درصد می تواند ادامه داشته باشد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار یک بار دیگر به مقاومت محدوده ۲ تریلیون دلار نزدیک شده است، و در این محددوه توقف کرده است. برای شکست این مقاومت نیاز به حجم ورود سرمایه بالا و اخبار مثبت خوبی در بازار می باشد. در غیر این صورت انتظار رنج شدن این شاخص بین این مقاومت و حمایت محدوده ۱٫۸۶ الی ۱٫۸۰ تریلیون دلاری را داریم.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل