تحلیل بیت کوین BTC امروز ۸ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل بیت کوین BTC امروز 8 فروردین 1401
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۸ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۸ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :

    بیت کوین کندل هفتگی خود را با ۱۳٫۴۹ درصد رشد در قیمت ۴۶۹۹۹ دلار بست. روز گذشته در پی افزایش قیمت بیت کوین، خریداران توانستند قیمت را به سطح مقاومت مهم تایم فریم روزانه ۴۵۶۷۸ الی ۴۷۵۷۰ دلار برسانند. همچنین مقاومت ۴۳۸۲۵ الی ۴۶۶۸۶ دلار نیز شکسته شده است. اما به دلیل اینکه این مقاومت مربوط به بازه زمانی هفتگی می باشد، برای تایید شکست آن، باید تا هفته بعد منتظر ماند.اما یک محدوده مقاومت دیگر نیز که در قیمت ۴۶۲۱۷ الی ۴۷۲۸۶ دلار قرار گرفته است، و مربوط به کلوز کندل سالانه بیت کوین می باشد. بنابرابن محدوده مقاومت بسیار مهمی می باشد. و در نهایت خط میدلاین کانال صعودی میان مدت که در قیمت ۴۷۲۰۰ دلار قرار گرفته است. تمام این محدوده های مقاومت با توجه به اینکه هر کدام به تنهایی قدرت متوقف کردن بیت کوین را دارند، همپوشانی این مقاومت ها، موجب تقویت این سد مقاومتی در برابر حرکت بیت کوین خواهد شد.

    پیشنهاد می شود به دلیل بالا رفتن حجم و اهرم معاملات در بازار فیوچرز و افزایش شاخص ترس و طمع مارکت، حد ضررهای خود را در سود تریل کرده تا در صورت ریزش احتمالی قیمت متحمل ضرر و زیان نشوید. همانطور که مشاهده می کنید، حجم معاملات هنوز تایید کننده شکست سطوح مقاومت نمی باشد. بنابراین این هفته یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین هفته های بازار می باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 8 فروردین 1401
    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته :
    اما برای خریداران کوتاه مدت تا زمانی که بیت کوین حمایت ۴۵۸۰۰ دلار را حفظ کند و زیر این قیمت کلوز کندل ۴ ساعته نداشته باشد، روند آن صعودی می باشد و همچنین خط روند صعودی نیز می تواند حمایتگر خوبی برای جلوگیری از ریزش قیمت بیت کوین باشد. البته یک نکته مهم در این نمودار وجود دارد، و آن هم حضور یک کندل پرقدرت صعودی در تایم ۴ ساعته که موجب شکست محدوده مهم ۴۶۰۰۰ دلار شده است. اگر قدرت خریداران برای حمایت بیشتر از قیمت کافی نباشد و یا در این قیمت ها کسی حاضر به خرید بیت کوین نشود، احتمال برگشت شدید قیمت زیر ۴۶۰۰۰ دلار وجود دارد.
    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته :
    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین به طرز قابل توجهی افزایش داشت، و از محدوده حمایت ۴۲٫۶۰ درصد به سمت مقاومت محدوده ۴۳ درصد حرکت کرده است. برخورد به سطح مقاومت ۴۳ الی ۴۳٫۵۱۵ درصد با واکنش همراه بوده است، و موجب کاهش موقت دامیننس بیت کوین شده است. با توجه به تمایلات صعودی احتمال رسیدن این شاخص به مقاومت محدوده ۴۳٫۲۰ الی ۴۳٫۴۰ درصد وجود دارد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار با عبور از مقاومت ۲ تریلیون دلاری به عدد ۲٫۰۹ رسیده است، و در حال برخورد به یک مقاومت مهم در محدوده ۲٫۱ دلار می باشد. احتمال واکنش شدید شاخص به این محدوده های مقاومت و جعلی بودن این شکست وجود دارد. فقط زمانی شکست تایید خواهد شد که مقاومت ۲٫۱ پرقدرت به سمت بالا شکسته شود.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل