اشاره‌ی پیتر برنت به یک رشد ۳۰ درصدی دیگر برای بیت کوین

اشاره‌ی پیتر برنت به یک رشد 30 درصدی دیگر برای بیت کوین
  • اشاره‌ی پیتر برنت به یک رشد ۳۰ درصدی دیگر برای بیت کوین ، به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz ، به دنبال رشد محسوس بیت کوین و رسیدن به سطح قیمت ۴۷۰۰۰ دلار، تحلیل‌گران متعدد بازار، از جمله پیتر برنت، تریدر باسابقه، تفکرات و تحلیل‌های خود پیرامون حرکت احتمالی پرچمدار بازار را به اشتراک گذاشتند.

    اشاره‌ی پیتر برنت به یک رشد ۳۰ درصدی دیگر برای بیت کوین

    صرافی تبدیل

    بنا به چارت ارائه شده و الگو، برنت انتظار حرکت قیمتی مشابه برای بیت کوین با زمانی که این رمز ارز در حدود قیمت ۴۰۰۰ و ۸۰۰۰ دلار قرار داشت، را دارد. در آن هنگام، بیت کوین یک عبور از مقاومت مشابه داشت.
    به دنبال این شکست مقاومت در سال ۲۰۱۹، بیت کوین وارد یک رنج صعودی پس از رشدی ۲۰ درصدی شد، که در نهایت به یک شکست مقاومت دیگر منجر شد و طلای دیجیتال را به اوج کوتاه‌مدت جدیدی رساند.
    برخلاف نمایش حرکات مشابه سابق، این تریدر هشدار داد که چارت‌ها نمی‌توانند آینده را پیش‌بینی کنند. این چارت‌ها و استراتژی‎‌های ارائه شده تنها در آن دسته از برنامه‌ها و استراتژی‌های تریدینگ با مدیریت مطلوب ریسک کاربرد دارند.
    وی افزود که اگر قیمت بیت کوین ثابت بماند، تریدرها باید مراقب باشند. این هشدار احتمالا به طمع حاضر در بازار، هنگامی که ذهنیت جامعه پیرامون بازار به شدت گاوی می‌شود، اشاره دارد. در اینجا، احتمال یک رشد بلند مدت و سپس افت ناگهانی ظاهرا در حال افزایش است.
    بنا به چارت وبسایت تریدینگ‌ویو، بیت کوین با موفقیت از سطح مقاومت محدوده‌ی صعودی عبور کرده و حال در حدود سطح قیمت ۴۷۰۰۰ دلار در حرکت است. اوج امروز در سطح ۴۷۸۰۰ دلار ثبت شده است.
    علاوه‌بر گذر از سطح مقاومت، همچنین بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه‌ی خود عبور کرد، که از ماه دسامبر ۲۰۲۱ به عنوان یک سطح مقاومت قوی ایفای نقش کرده بود. در لحظه‌ی نگارش این خبر، بیت کوین در سطح قیمت ۴۶۹۸۹ دلار معامله می‌شود.
    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram و پیج اینستای ما@REYBIZ بپیوندید.
    منبع:Utoday

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *