تحلیل اتریوم ETH امروز ۹ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 9 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۹ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۹ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :
    اتریوم در روز گذشته با افزایش قیمتی که در ابتدای روز داشت، تا محدوده مقاومت ۳۴۱۵ الی ۳۵۵۰ دلار پیش رفت، اما در این سطح مقاومتی مهم با واکنش همراه بود، و به سمت حمایت محدوده ۳۲۷۰ الی ۳۳۲۰ دلار برگشته است. روند قیمت اتریوم می تواند بین این دو محدوده مدت کوتاهی رنج باشد. اما تمایلات کلی هنوز صعودی می باشد و امکان رشد بیشتر قیمت تا محدوده ۳۶۰۰ دلار وجود دارد.
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم ۴ ساعته :
    حرکت اتریوم داخل کانال صعودی ادامه خواهد داشت. تا زمانی که حمایت ۳۲۷۰ دلار شکسته نشود، امکان رسیدن قیمت به مقاومت های ذکر شده وجود دارد، و در صورت خروج قیمت از کانال صعودی، کاهش بیشتر می‌تواند تا حمایت ۳۰۰۰ دلار ادامه داشته باشد، که در حال حاضر احتمال بسیار کمی دارد.
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با رسیدن به نوک الگوی پرچم و شکست این الگو از بالا، به یک مقاومت در محدوده ۱۹٫۲۷ الی ۱۹٫۴۰ درصد رسیده است. در صورتی که شرایط بازار مساعد بماند و این مقاومت شکسته شود، اتریوم به راحتی تا مقاومت ۳۶۰۰ دلار به رشد خود ادامه خواهد داد.

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *