تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 10 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم ۴ ساعته :

    اتریوم در بعد از ظهر روز گذشته بعد از اینکه برای بار دوم به محدوده مقاومت ۳۴۰۰ الی ۳۵۵۰ دلار برخورد کرد، باز هم با واکنش همراه بود، و این بار اصلاح عمیق تری نسبت به دو روز گذشته داشت. کاهش قیمت تا محدوده ۳۳۵۰ دلار ادامه داشت، اما با واکنش همراه بود. در محدوده حمایت کف کانال، قدرت خریداران بالاست، و در محدوده های مقاومت، فروشندگان دست برتر بازار را در اختیار دارند. به همین دلیل احتمال رنج شدن قیمت بین این محدوده های حمایت مقاومت وجود دارد. روند کلی در تایم فریم ۴ ساعته کاملا صعودی می باشد، و هنوز نشانه های برگشت در نمودار وجود ندارد.
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    اتفاق مثبتی که روز گذشته برای دامیننس اتریوم افتاده است، این است که شاخص توانسته از سد مقاومت محدوده ۱۹٫۲۷ الی ۱۹٫۴۰ درصد عبور کند، اما هنوز شاهد تثبیت بالای این ناحیه نیستیم. این طور که از نمودار پیداست، احتمال شکست فیک نیز وجود دارد. چرا که اگر بازار برگشت داشته باشد، شاخص نیز می تواند زیر این محدوده مقاومت برگردد. اما همچنان حمایت ۱۹٫۲۰ درصد که حمایت داینامیک خط روند صعودی کوتاه مدت می باشد، امکان جلوگیری از ریزش این شاخص را دارد.

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *