تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 14 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم ۴ ساعته :

    اتریوم در روز گذشته روند رنجی داشت. به دلیل بسته بودن بازارهای مالی بین المللی حجم معاملات کاهش پیدا کرده است، و امروز نیز مانند روز گذشته این کاهش حجم را انتظار داریم. اما در انتهای روز به دلیل افزایش حجم معاملات، می توانیم شاهد شروع نوسانات اصلی در بازار باشیم. خریداران اتریوم در تلاش برای شکست مقاومت محدوده ۳۵۵۰ دلار هستند، رو گذشته قبل برخورد قیمت به این مقاومت، شاهد کاهش به سمت حمایت ۳۴۰۰ دلار بودیم، اما مجددا حرکت صعودی به سمت این مقاومت آغاز شده است.

    اگر این مقاومت شکسته شود و حجم معاملات نیز بالا باشد، انتظار می رود که اتریوم با حرکت جهشی به سمت مقاومت ۴۰۰۰ دلار پیشروی کند. اما اگر حجم معاملات بالا نباشد، به دلیل تشکیل واگرایی روی اندیکاتور MACD امکان اصلاح قیمت تا محدوده ۳۰۰۰ دلار وجود دارد.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با افزایشی که در روز گذشته داشت، به عدد ۱۹٫۸۵ درصد هم رسیده است. یک محدوده رنج بین این مقاومت و حمایت ۱۹٫۷۰ درصد وجود دارد، که در صورت عبور شاخص از هر یک از این محدوده ها، از روند رنج خارج می شود. با توجه به گذشته حرکتی پرقدرت شاخص در روزهای قبل، انتظار ادامه حرکت تا مقاومت ۲۰ درصد را داریم.

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *