تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل بیت کوین BTC امروز 16 فروردین 1401
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته :

    ادامه دار شدن روند رنج بیت کوین روز گذشته نیز بیت کوین را در کانال ۴۶۰۰۰ دلار حفظ کرده است. روز گذشته فشار فروش در بازار بیت کوین را می‌توانست کاملا از کانال صعودی کوتاه مدت خارج کند، اما در شب گذشته در محدوده ۴۵۱۰۰ دلار بیت کوین با حمایت خریداران مواجه شد، و دامیننس آن افزایش پیدا کرد. حرکت صعودی مجددا بیت کوین را به محدوده مقاومت ۴۷۰۰۰ دلار رسانده است.یک منطقه مقاومتی بین ۴۷۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ دلار وجود دارد و در قیمت ۴۷۳۰۰ الی ۴۷۵۰۰ دلار می باشد. بسته شدن کندل پر قدرت ۴ ساعته بالای این ناحیه می تواند سناریو ادامه روند را تا محدوده مقاومت ۵۰۰۰۰ دلار رقم بزند. باید دید که این بار خریداران توان پس گرفتن این سطح مهم را دارند یا خیر.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته :

     

    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین بعد از رسیدن به حمایت محدوده ۴۱٫۵ درصد، اندکی در حال ریکاوری بوده و می تواند به مقاومت محدوده ۴۲ الی ۴۲٫۵ درصد پولبک بزند. در واقع رشد دامیننس می‌تواند امروز نیز ادامه داشته باشد تا برخورد به این مقاومت را شاهد باشیم.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار طبق تحلیل روز گذشته به حمایت محدوده ۲٫۰۷۲ الی ۲٫۰۸۵ واکنش داشت، و مجددا به سمت مقاومت ۲٫۱۳ الی ۲٫۱۶ حرکت کرده است. روند رنجی در این ناحیه تشکیل شده است، و باید منتظر شکست یکی از این سطوح و ترجیحا سطح مقاومت باشیم.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل