وال آلرت Whale alert یا هشدار نهنگها

  • وال آلرت Whale alert یا هشدار نهنگها

    وال آلرت Whale alert یا هشدار نهنگها T دوستان عزیز نیودیتی در این مقاله قرار است که با وال آلرت Whale alert یا همان هشدار نهنگها آشنا شویم ، شاید برای شما سوال شود که این موضوع می تواند چه تاثیری بر روی رفتار شما در معاملات رمزارزها بگذارد پس در ادامه با ما در نیودیت همراه باشید.

    ردیابی تراکنش های نهنگهای بزرگ برای پیش بینی بازار رمزارزها

    وال آلرت Whale alert

    در طول روز میلیون ها معامله در شبکه بلاک چین انجام می شود و این تعداد معاملات به سرعت در حال رشد و افزایش است. با محبوبیت رمزارزها در بین مردم این شبکه مدام در حال گسترش است ، که در بین این معاملات می توان به تراکنش های بزرگتری که شرکت ها و سرمایه گذاران اصلی انجام می دهند نیز اشاره کرد.

    باید بگویم که معاملات رمزارزها بدون نظارت افراد یا موسسات یا ارگان خاصی انجام می شود و کسی آنها را کنترل نمی کند ، اما ما می توانیم در دنیای رمزارزها حرکات و معاملات تمامی نهنگها را زیر نظر بگریم تا بتوانیم با استفاده از تحلیل تکنیکال و اخبار مهم به همراه رفتار نهنگها بهبودی در روند معاملاتی خود داشته باشیم.

    انتقال ارزدیجیتال توسط نهنگها چه تاثیری در بازار رمزارزها دارد؟

    انتقال رمزارزها توسط نهنگها بستگی به نوع رفتار آنها در بازار معاملاتی دارد ، که آیا این رفتار منجر به ترس و فروش در بازار رمزارزها می شود و یا اینکه  می تواند سبب صعودی شدن در بازار رمزارزها شود ،که می توانیم این انتقال را به دو نوع تقسیم بندی کنیم.

    ۱٫انتقال رمزارز توسط نهنگها از کیف پول به صرافی

    ۲٫انتقال رمزارز توسط نهنگها از صرافی به کیف پول

     

    گس (GAS) چیست؟

    انتقال رمزارز توسط نهنگها از کیف پول به صرافی

    زمانی که نهنگ ها تصمیم می گیرند وارد بازار شوند و به صورت هماهنگ شده مقدار زیادی رمزارز را از کیف پول شخصی خود به صرافی ها انتقال می هد این امر نشان گر فروش آن رمزارز است که می تواند قیمت را پایین بیاورد این موضوع را با مثالی برای شما عزیزان روشن تر می کنیم.

    مثال : فرض کنید نهنگهای بیت کوین طی یک رفتار کاملا مشخص و به صورت هماهنگ مقدار زیادی از بیت کوین های خود را از کیف پولشان به داخل صرافی بایننس انتقال می دهند از زمانی که این انتقال آغاز می شود ترس در بازار حاکم میشود و فروشندگان کوچک دست به فروش می زنند و زمانی که نهنگهای بزرگ بیت کوین های خود را می فروشند با این رفتار قمیت بیت کوین پایین می آید.

    انتقال رمزارز توسط نهنگها از صرافی به کیف پول

    اما در نوع دوم تمامی رفتار نهنگها تقریبا بالعکس رفتار نوع اول انجام می شود ، یعنی زمانی که نهنگها رمزارزی را از داخل صرافی به کیف پولشان انتقال می دهند نشان دهنده خرید سنگین آنها در بازار است و اینکه میخواهند رمزارز مورد نظرشان را هولد کنند، این موضوع را با مثالی برای شما عزیزان روشن تر می کنیم.

    مثال : فرض کنید نهنگهای بیت کوین طی یک رفتار کاملا مشخص و به صورت هماهنگ مقدار زیادی بیت کوین از صرافی خریداری میکنند و از صرافی به کیف پولشان انتقال می دهند از زمانی که این انتقال آغاز می شود انگیزه صعودی شدن  افزایش پیدا میکند که این امر می توانند یکی از دلایل اصلی رشد بیت کوین در بازار را شکل بدهد.

    روشهای ردیابی تراکنش نهنگها

    حالا که با تاثیر نهنگهای بزرگ در روند بازار رمزارزها آشنا شدید در ادامه به معرفی سایت و کانال تلگرامی و حساب توییتری که بتوانید تراکنش تمامی نهنگها را مشاهده کنید خواهیم پرداخت.

    سایت Whale alert هشدار نهنگها

    منابع و سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که می توانند شما را در ردیابی تراکنش معاملاتی نهنگها آگاه کنند اما می توان به جرات گفت که سایت Whale alert مرجع ترین منبع در این حوزه است که با کلکی بر روی لینک زیر می توانید وارد سایت Whale alert شوید.

    ردیابی تراکنش نهنگها از طریق کانال تلگرامی و حساب توییتری

    وبسایت Whale alert تراکنش نهنگها را در کانال تلگرامی Whale alert قرار می دهد که میتوانید از طریق کانال تلگرامی این سایت بسیاری از تراکنش های معاملاتی نهنگها را به آسانی ردیابی کنید ،لینک کانال تلگرامی در زیر برای شما عزیزان قرار داده شده است، که با کلیک بر ریو لینک زیر می توانید وارد کانال تلگرامی شوید

    وبسایت Whale alert تراکنش نهنگها را در حساب توییتری Whale alert قرار می دهد که میتوانید از طریق توییتر این سایت بسیاری از تراکنش های معاملاتی نهنگها را به آسانی ردیابی کنید ،لینک حساب توییتری در زیر برای شما عزیزان قرار داده شده است، که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید واردحساب توییتری شوید.

    ترتیبی که برای خواندن مقالات” مفاهیم تخصصی ارزهای دیجیتال “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

     

    NFT چیست ؟

    هش و هش ریت چیست و چه کاربردی دارند؟

    تتر (Tether) چیست؟

    معرفی انواع الگوهای هارمونیک و روش های معامله

    بلاکچین چیست و چگونه کار می کند؟

    شاخص ترس و طمع چیست ؟

    معرفی کامل پروتکل Alien Worlds و توکن TLM

    تعریف تحلیل تکنیکال چیست؟

    کریپتوکارنسی چیست و چه کاربردی دارد؟

    اندیکاتور جریان پول (MFI) چیست؟

    استاندارهای ERC20 و TRC20 چیست؟ و چه تفاوتی باهم دارند؟

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *