تیم Idowall برنامه IdoWallet را برای معامله و استکینگ توکن‌های Cardano منتشر کرد

  • تیم Idowall برنامه IdoWallet را برای معامله و استکینگ توکن‌های Cardano منتشر کرد

    تیم Idowall برنامه IdoWallet را برای معامله و استکینگ توکن‌های Cardano منتشر کرد؛ تا در نهایت توکن WALL را در صرافی‌ها فهرست کند

    تیم Idowall خوشحال است که انتشار IdoWallet مورد انتظار خود را برای معاملات و توکن های Cardano Staking اعلام کند. پلتفرم Idowall کاربران را قادر می سازد تا پیشنهادات اولیه دکس فعلی و آینده و پیش فروش های توکن خود را در اکوسیستم کاردانو مدیریت، بررسی و سنجش کنند. IdoWallet یک برنامه انحصاری است که به کاربران اجازه می دهد کلیدهای خصوصی خود را برای ارسال، دریافت و خرج کردن ارز دیجیتال تحت اکوسیستم کاردانو ذخیره کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند برنامه های DeFi و حتی بیشتر را مرور و استفاده کنند.

    قابل ذکر است، IdoWallet کاربران را قادر می سازد تا توکن های WALL را در استیکینگ قرار دهند و ADA بیشتری کسب کنند یا ADA را برای کسب توکن های WALL بیشتر به اشتراک بگذارند. همچنین WALL، توکن ابزاری Idowall به IdoWallet نیرو می‌دهد.

    WALL به‌عنوان توکن Utility برای پرداخت هزینه‌های تراکنش‌ها و همچنین به‌عنوان جفت برای معامله سایر توکن‌های Cardano در IdoWallet استفاده می‌شود. تیم IDOWALL به‌طور خستگی‌ناپذیری تلاش می‌کند تا توکن Wall را با ارزش بیشتری در صرافی‌ها در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲(زمستان ۱۴۰۰) فهرست کند و همزمان IDOWALL Launchpad را در شبکه اصلی راه‌اندازی کند.

    Idowall مبتنی بر بلاک چین اکوسیستم Cardano است تا طرفداران خود را از طریق چندین لانچ پد که ابزارهای تجزیه و تحلیل و مقایسه گسترده را در یک رابط ساده اما مختصر نشان می دهد، به لیست های متعدد IDO و پیش فروش توکن های بومی Cardano دسترسی داشته باشند.

    این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی ریبیز Reybiz  نمی‌باشد.

    منبع:coinquora

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *